Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i Stockholm onsdag 9/9?

  • raggarn

    Medlem
    7 september, 2009 vid 14:37
    argulander;573945 wrote:
    SMHI lovar SV 9-12 m/s, är ledig hela dan. Någon till Fituna eller Dalarö?

    jahadå…….
    bara smhi håller vad de lovar denna gång för sthlm

    annars blir det en roadtrip till vinden…..in dö örly morning
    hinner man hem till Preben i värsta fall…???
    när går morgonfärjan från Götet

    för nu är det komp-tid som gäller……

  • electric

    Medlem
    7 september, 2009 vid 14:45
    argulander;573945 wrote:
    SMHI lovar SV 9-12 m/s, är ledig hela dan. Någon till Fituna eller Dalarö?

    Jag och K kommer till Fituna (om vindprognosen inte dras ner ytterligare. SMHI var mer optimistiska igår …).

    /Lars

  • getwet

    Medlem
    7 september, 2009 vid 17:24

    Jag förväntar mig en riktigt bra dag på Fituna nu på onsdag, samt att alla ska sjunga och gratta mig på födelsedagen!

  • jocla

    Medlem
    8 september, 2009 vid 12:52

    Det ser ut som att det är tidig morgon som gäller, ser det ok ut vid fyrarna imorgon bitti så kör jag ett morgonpass på dalarö innan jobbet.

  • bjornen

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:10

    Jag kör gärna ett snortidigt pass på Dalarö i morgon, typ runt 05:00. Grymt härlig känsla att börja jobbet med lite go segling i kroppen 🙂 Kanotvädret visar på 10-11ms SV på morgonen. Kom igen nu alla sjusovare.

    //Björn

  • mzf5n8

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:31

    håller prognosen och vinden blåser imorgonbitti kör jag också ett morgonpass på dalarö. försöker vara där strax innan 8.

    /pelle

  • petalz

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:37

    Åkej, då masar jag mig oxo upp i ottan då!

    Siktar på o va på askfatshamnen 06:00, rigga 6.2, testköra min nya JP super-x i två timmar, va på jobbet till niofikat o sen sitta o va nöjd resten av dan :laugh:

    / Peter

  • argulander

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:41
    Bjornen;574173 wrote:
    Jag kör gärna ett snortidigt pass på Dalarö i morgon, typ runt 05:00. Grymt härlig känsla att börja jobbet med lite go segling i kroppen 🙂 Kanotvädret visar på 10-11ms SV på morgonen. Kom igen nu alla sjusovare.

    //Björn

    Satsar nog på Dalarö men inte 05.00 (solen går väl inte upp förän 06), kanske är jag där vid 8-9-tiden.

    Klas

  • ath

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:44

    Och jag satsar (om inte en misstänkt förkylning blommar ut) på morgonsurf i BJÖRKVIK. Någon mer dit?

  • patriks

    Medlem
    8 september, 2009 vid 13:51
    ath;574183 wrote:
    Och jag satsar (om inte en misstänkt förkylning blommar ut) på morgonsurf i BJÖRKVIK. Någon mer dit?

    Jag är också väldigt sugen på att åka till Björkvik. Har aldrig varit vid Dalarö och det känns sådär att åka till en ny spot 06.00 på morgonen 😉

    Solen går upp 06.03 imorn vilket väl innebär att det är ljust vid 05.30. 🙂

  • bjornen

    Medlem
    8 september, 2009 vid 14:09
    petalz;574179 wrote:
    Åkej, då masar jag mig oxo upp i ottan då!

    Siktar på o va på askfatshamnen 06:00, rigga 6.2, testköra min nya JP super-x i två timmar, va på jobbet till niofikat o sen sitta o va nöjd resten av dan :laugh:

    / Peter

    Har också en “ny” bräda som måste testas. Syns där 🙂

    //Björn

  • patriks

    Medlem
    8 september, 2009 vid 14:23

    Okej det verkar ju som att de flesta ska till Askfatsahamnen så jag kanske också vågar mig dit istället. Hur gör man med parkering? Vågar man parkera på vändplanen?

  • trimmarn

    Medlem
    8 september, 2009 vid 14:32

    Jag har aldrig hört ngn klaga på parkeringen på vardagarna. Jag tror dom flesta semesterseglarna e där på helgerna nu. Jag siktar iaf på fm efter 9 typ..

  • broderisak

    Medlem
    8 september, 2009 vid 15:29

    Ser att det är fler som satsar på att åka till Askfatshamnen tidigt. Så jag kommer också…

  • claes6

    Medlem
    8 september, 2009 vid 15:31
    PatrikS;574186 wrote:
    Jag är också väldigt sugen på att åka till Björkvik. Har aldrig varit vid Dalarö och det känns sådär att åka till en ny spot 06.00 på morgonen 😉

    Solen går upp 06.03 imorn vilket väl innebär att det är ljust vid 05.30. 🙂

    Önskar att jag kunde garantera att jag kommer till Björkvik imorgon bitti, men det kan jag inte, så åk du till Dalarö. Det KAN bara inte vara ett problem med parkering på vändplan en onsdagmorgon 06.00. Har själv råkat ut för Dalarö-locals som blev sura över att vi parkerade där. Men det var på helgen.

    Ha en riktigt bra dag!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i Stockholm onsdag 9/9?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.