Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon?
-
avvaktar än så länge men det ser jääävligt mörkt ut i farhult iaf, kanske fram åt 7 tiden ikväll blir det en runda, har vi tur ska det fläska på lite vid den tiden enligt DMI
-
jo såg de
måste köra till linköping nån gång idag bara..
får hoppas att de blir nått i em. -
Svar till:
Vejbystrand är bra, frånsett aggresiva badtanter, på det mesta med väst och även en sydväst när det regnar är bra. Men imorgon blir det väl Råå?
LARSSA VAR ÄR DU!!![/ QUOTE ]
Har varit i Göteborg i helgen. Är ledig på tisdag, onsdag & torsdag om du är sugen på en tur. -
drar till farhult o väntar på vinden nu!
ring om ni vill ha lägesrapport, 0704-240019 -
Var i Stockholm i helgen, party med brudarna… Däremot var jag i Hönö (Gbg) i torsdags och packade upp mina nya fina Globrider kites… Åkte med tok drag i 18 m2 och sedan riggade man 12:an… Vilket lyft det är i prylarna, blev nästan höjdrädd.. Se jag kanske kommer hem i helgen (Lund), Mvh Nixa ”Nelson”
-
Samma erfarenhet av min Glk Lifts, NIXA . Dessvärre blev det inget surf i helgen. Lurade hit en massa folk till Vejby men vinden svek som så ofta förr. Lite dåligt samvete gentemot Henrik som åkte från Farhult vilket visade sig vara rätt ställe att vara på. Fick bjuda på rabarbapaj och kaffe istället!
-
Onsdag liten utfärd kanske? om vinden vill, torsdag e.m isåfall men då skall det blåsa annars gör jag något annat!
-
Bengan och Co,
blir det vind till helgen nu då?? Du som spår i kycklingmagar osv…
Är sugen på att komma hem i helgen…
/Nixa
-
Svar till:
Bengan och Co,
/Nixa
[/ QUOTE ]
nelson din förjugna sjöka ska du ringa din mentor nångång eller?
-
Falsterbo SO 6 kl 11
Ja drar till näset vid 1430-tiden. Nån som vill me?
Anna -
Svar till:
Bengan och Co,
/Nixa
[/ QUOTE ]
Fredag och lördag ser bra ut! Söndag är Morsdag då blir det ingen kite!Mvh Bengt
Logga in för att svara.