Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imorgon stockholm

• diil

Medlem
    27 september, 2004 vid 17:51

Jag tänkte testa där, får se hur tuidigt. Jag har inte tid att åka långt imorrn. Synd att Surfnet inte funkar helt, men jag skickar ett sms ändå. /D

• tabi

Medlem
    27 september, 2004 vid 20:10

Synd att man e upptagen imorrn, annars e det alltid kul med nytt folk på ens ”hemmaspot”…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 september, 2004 vid 12:20

De som kom fick i alla fall en riktigt skön dag, fullt tryck i 6,9 och 110 liter i tre timmar. Helt klart värt att skippa skolan för.
    micke

• zim

Medlem
    28 september, 2004 vid 16:57

Jag körde från kl 1300 till 1600 fullt tryck med 6,5 och 104 liter, Stundtals tok överriggad. Bästa surfen jag har haft på Fågelöudde. smile.gif

• tabi

Medlem
    28 september, 2004 vid 17:22

jaha… kul o höra då… crazy.gif

[censored] att man jobbade idag!!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA