-
surf imorrn?
hemkommen från ett vindfattigt mexico med sjuk lust att lufta 9an i sina rätta vindar. Nån som ska ut? kanske kämpinge? borde kunna va lite vågor kvar runt middagstid.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › surf imorrn?
hemkommen från ett vindfattigt mexico med sjuk lust att lufta 9an i sina rätta vindar. Nån som ska ut? kanske kämpinge? borde kunna va lite vågor kvar runt middagstid.
Du rastaman, slå mig en pling jag kan nog tänkas vara på om jag inte har för mycket skit att göra i skolan. Ha det
låter fint de.
kom på nu att jag ju inte har några skor.. hoppas kent är hemma imorrn och ha fått hem fina skor till mig.
pjåtelliåjåt, de e ju för fan stiltje, jag bansgar ikväll
fan då… nu blåser de inte mkt. men verkar ju som de sak komma framåt kvällen. kanske kan bli lite tryck senare.. men vågor blir de ju inte. 🙁
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.