Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf kring sölvesborg i dagarna

• Surf kring sölvesborg i dagarna

Publicerad av stewen på 10 januari, 2007 vid 20:44

Jag kommer surfa varje dag nu när det blåser… Som prognosen säger nu blir det vind tors,fre och lördag. Dessutom ska det vara varmt
    Är det någon mer än jag som ska ut i dessa trakter typ ivösjön, sandviken etc… ?
    Fasen så mycket roligare om man får lite sällskap.

Mikael
    0708533582

stewen svarade 18 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • jaca

Medlem
    11 januari, 2007 vid 10:46

Hur tror S-viken fungerar på lördag?! Har aldrig varit där men får för mig att det kanske inte är optimalt på V?

• stewen

Medlem
    11 januari, 2007 vid 11:37

Nope det funkar inte alls… Vid väst är det ivösjön som gäller så förmodligen blir de det på lördag=) Ska du segla nåt?

• jaca

Medlem
    11 januari, 2007 vid 12:54

Hmm…, vi här borta i högra hörnet av Blekinge funderar på Lindö eller Petersvik. Förutom de som stuckit till SA (man är lite avis). Ivösjön är väl ganska platt?!

• emil_h

Medlem
    11 januari, 2007 vid 13:08

Hyffsat platt men kan bli ganska okej hoppvågor när det blåser mer. Bra för freestyle men aningen choppigt för speed i starkare vindar.

• emil_h

Medlem
    11 januari, 2007 vid 14:57

Vet inte hur det varit under dagen men var nere o kollade sviken nu innan mörkret la sig. Sjukt bra. Extremt högvatten och typ 15-16 m/s gjorde vågorna ruskigt fina. Vågorna lite längre ut bröt bra – ett bra tecken! Det såg iaf så ut från stranden. Någon som kört där idag??

• stewen

Medlem
    11 januari, 2007 vid 19:23

Låter gytt! Ångrar nästan att jag inte körde där istället. Blev några vänder i valjeviken istället… Imed att det var så kallt så tog bekvämligheten av att kunna byta om inomhus överhanden än att göra det i regn och 3 grader=)

Imorrn blir det sol så då åker jag nog till ivösjön. Någon mer som ska segla där imorrn?

• stewen

Medlem
    12 januari, 2007 vid 18:56

Nån som ska till ivösjön imorrn? Blir full pung i 4.0 och 8 grader och sol! Kan juh inte bli bättre
    Kom igen! Än är säsongen inte över!

Jag kommer vara på plats vid ca halv 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf kring sölvesborg i dagarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.