Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf-öl
-
Surf-öl
Publicerad av kinabalu på 2 juli, 2010 vid 19:30Sitter här och laddar inför helgens surf med en… Stenstrand Sommar Ale! Yihaa!!
kinabalu svarade 15 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Kan man få en recension? 🙂 Den måste ju smaka bra för att ha så lågt APK-värde (http://www.apk.se/).
-
Helgens surf??? Inte fan ser de ut o kunna bli nån surf i sverige i helgen iaf. Så de man laddar för e sangria på stranden hela dan, o sen ragla ner på Bodegan till kvällen imorrn!
-
Lite väl besk, med lätt smak av havsvatten. Men kör man varannan Staropramen funkar det riktigt bra! Det är nog etiketten man betalar för…
Slusken, nu ska du inte vara sådär negativ… EFter några öl tycker jag gurun ser riktigt bra ut faktiskt… Kan nog bli bra drag och en 3-4dm vågor på Fituna både lördag och söndag. Du är nog bara bitter för att du råkat flytta till sveriges baksida 😀
-
Såg på systembolagets hemsida att den är helt nylanserad (2010-07-01)! Jag fick av en kollega på jobbet och blev lite förvånad att jag inte sett den tidigare.
Den är faktiskt inte så tokig. Smakrik, fruktig öl med ganska hög beska, tydliga toner av grapefrukt. Gillar du grapefrukt är den nog klockren! (Har själv lite svårt för just grapejuice…). Värd att testas i alla fall! Klart annorlunda…
Logga in för att svara.