Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF "Radical Waveboards" test 2006 och 2007

• SURF "Radical Waveboards" test 2006 och 2007

Publicerad av sinker på 2 juli, 2007 vid 21:51

Min tyska är inte så bra att jag köper SURF regelbundet men nu när jag ser att dom testat vågbrädor 3/2006 och 1-2/2007 så ångrar jag att jag valde franska i skolan…

Någon som vet var man kan finna utdrag från dessa tester, eller ännu hellre pdf:erna?

/sinker

fluff svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    2 juli, 2007 vid 22:15

Du har ju en poäng här! Alla brukar klaga på att de läste tyska istället för franska eller spanska till ingen nytta i gymnasiet bara för att det skulle vara bra att kunna läsa typ Karlebo handbok på tyska i sann ingenjörsanda men nu när de har fjälla och ska åka på semester i trevligare länder som spanien eller italien så har man ju ingen nytta av det. MEN man kan läsa testerna i tyska surf och det väger ju lätt upp allt det andra negativa.
    /haou

• ola-h

Medlem
    3 juli, 2007 vid 08:50

Testet från 2006 kam man ladda ned för 2€ på http://www.surf-magazin.de/smo//surf_artikel/show.php3?id=2803&nodeid=4&subnav=test&ps_lo=20

och testet från 2007 finns för samma pris på
    http://www.surf-magazin.de/smo//surf_artikel/show.php3?
    id=3359&nodeid=4&subnav=test

Kolla längst ned på sidorna och ta sedan hjälp av en tyskkunnig kamrat för att förstå vad som står på sidan man kommer till om man klickar på pdf-länken.

• oscar

Medlem
    3 juli, 2007 vid 08:52

Jag har köpt tester av SURF flera gånger. Funkar riktigt bra.

• sinker

Medlem
    3 juli, 2007 vid 17:05

Oscar, du köpte möjligen inte nån av de testerna jag är ute efter…??
    /sinker

• oscar

Medlem
    3 juli, 2007 vid 17:46

Nej tyvärr….

• fluff

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:13

Systran är ju ett vettigt program att ha om man behöver översätta saker… http://www.systransoft.com är den normala försäljningsvägen för alla kapitalstinna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF "Radical Waveboards" test 2006 och 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.