-
Surfare i O-hamn?
Tjena!
Efter mycket tjatande på mina ickesurfande polare (då jag inte har några surfande polare) så lyckades jag övertala dom att följa med mig till haga idag.
Insåg genast att det hade varit roligare om även dom hade surfat, så jag brydde mig inte ens om att ta med mig utrustningen.
Detta är ett litet tråkigt fenomen. Finns det ingen i Oskarshamns trakterna (som fortafarnade bor kvar) som surfar? Hade varit trevligt att dra ner nu till lördag igen, stannat till söndag och denna gången tagit med mig grejorna.
Hittade dessutom en bom som jag skulle köppt om jag fått tag på killen innan jag åkte hem.
Så min fråga är: Finns det inga surfare i Oskarshamn? Jag är nybörjare så det finns ingen som behöver skämmas för att inte kunna surfa. Jag har inte ens tagit mig upp på min lilla bräda än. Vore bara kul att hitta en eller flera likasinnade.
Förresten om det e någon som ska ner till haga och åker förbi Oskarshamn på hemvägen, så SNÄLLA hör av er till mig. Jag behöver verkligen den där bommen. Min e kass!
Som sagt, Oskarshamns surfare hör av er!
/Hellgren (som inte kunnde logga in)
070-4559977
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.