Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfbuss köpes

• Surfbuss köpes

Publicerad av olov på 15 mars, 2006 vid 09:09

Vi är ett par stycken som skall ner i Europa till sommaren och funtar på att köpa en surfbuss med massor av sittplatser. någon som har en till salu?

surfman-234 svarade 18 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • el_duderino

Medlem
    15 mars, 2006 vid 09:13

Jag är ingen surfbussexpert men jag tycker inte att en surfbuss är kompatibel med massor av sittplatser… ?!?!?!

• donpedro

Medlem
    15 mars, 2006 vid 10:56

Har en volkswagen transporter som troligen skall säljas inom en snar framtid. Men sittplatser och surfbuss e ju lite knepigt som sagt. Antingen får du 8 sittplatser eller 3 sittplatser inkl förare och ett massivt utrymme för brädor segel och allt du kan tänka dig. Jag har visserligen ett takräcke till som ni kan lasta med diverse grejjer och på så vis skapa lite fler sittplatser inne i bilen plus ett specialgjort tyskt cykel ställ som ni säkert kan packa med diverse. Pärlan är iaf från 89 och funkar fin fint, gillar dock inte kyla då bra men annars i fint skick. Nya bromsrör och ny luftat bromsystem besiktigad tillochmed december 2006.

• mats_o

Medlem
    15 mars, 2006 vid 11:06

Japp, har en VW högtakare med fyra platser med bälten plus ett par utan. Dessutom fulstäåndigt inredd med kök, kyl mm, sov o massor stuvutrymmen. Ring mig på 0708-130445. Har rullat till Portugal med den ett par gånger, och om nåt pajar är det enkelt att hitta delar.

• pellesurf

Medlem
    1 juni, 2006 vid 21:40

Tjena!
    Jag har en fin surfhusbil till salu. Det är en MB 309 D 84 Fabriksbyggd Reimo husbil med hög tak dvs även en 2m nisse kan stå i den. Den är fullutrustad med, värme, kök, kylskåp 220v/12v/gasol, toa dusch TVmDVD. Ny Cd som tar MP3vax med fjärr. Man kan kvarta 4 man i den tyvärr inga bälten bak men godkänd för 4 men man sitter lätt 6. Jag har byggt en custom låda bak som tar 2 brädor och några master. Det går att köpa till så man kan sätta brädor längs taket på sidorna. Besiktad bara att sätta kompassen på Tarifa. Säljes p g a flytt till varmt ställe. Pris 57 000.

• bergelin

Medlem
    2 juni, 2006 vid 07:46
  • surfman-234

Medlem
    6 juni, 2006 vid 10:16
    Olov wrote:
    Vi är ett par stycken som skall ner i Europa till sommaren och funtar på att köpa en surfbuss med massor av sittplatser. någon som har en till salu?
    Halloj..
    Har en ford transit lång+högtak,diesel 96a husbilsreg för 5st gått nästan 31000mil solceller+kylskåp,takräcke,packline,maströr ,dvs färdig utrustad för semester pris ca 35000sek
    Patrik 070-610 46 00

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfbuss köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.