Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfbutik i ljungskile??

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2003 vid 06:47

Min gamle gympalärare hade en butik med lite surfutrustning samt lite annat i sportväg. Hasses sport och surf har jag för mig och den låg i stationsbyggnaden. Jag trodde den lagt ner för flera år sedan…

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2003 vid 06:56

Är det många som kör i ljungskileviken? Vilka vindriktningar funkar bäst? Plattvatten antar jag?

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2003 vid 11:37

tja! Surfbutiken är fortfarande igång vad jag vet, men man kan aldrig vara riktig säker =)

Angående surfförhållandena, så har jag några polare som ofta surfar där! Men som sagt så e det helt klart race som gäller där…

Mvh Gustav

• ola_p

Medlem
    6 februari, 2003 vid 13:55

Surfbutiken i still going strong… Megascene grejorna tar han hem om man vill… även dakine.
    i viken e vi 4 st som surfar ofta(när det blåser…) sen ytterligare typ 3st som inte är riktigt lika fanatiska…

• jonatan

Medlem
    8 februari, 2003 vid 10:12

Självklart är det plattvatten, hela orust ligger ju ivägen smile.gif
    det funkar hyffsat på sv-no om man inte är kräsen.. =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA