Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfers går i spetsen…
-
Surfers går i spetsen…
Publicerad av pepa på 12 maj, 2004 vid 04:52Ska invigas på fredag…
anonym-anvandare svarade 21 år sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Fan va gutt! Vi hade lite planer på en sån här nere med men det är lite svårare än vi trodde. Skicka gärna lite tips&trix om hur man går till väga, och ha jävligt skoj
!
-
Fan vad gött… äntligen kan man bryta armar och ben på allvar (tycker det har varit lite svårt än så länge i denna sporten)
Respect till pheta grinds och slides!
// Honk (steffo har tappat bort min användare pga databasfel)
-
Har brutit 2 fingrar i en bilddörr i St. Anton men det räknas inte riktigt så det får nog bli några revben istället
-
Jag har fått en riktigt kraftig hjärnskakning från ett misslyckat grind-ollie-to-boardslide-trick på en välvaxad(stearinljus) slide…
Satt som en fläskläpp…
// honk
-
Är det något som skall brytas så är det slidern. Jag tänker inte gå sönder! Brädförsäljningen kommer öka lavinartat:) Tömde ni avloppsslammet innan ni klippte rören från sommarstugan?
-
Bröt, Brytas, psykbryt det är det ända jag brykar få när vinden lägger sig just när man pumpat klart, annars mår jag bra.
SUPER NICE Peps mygget snyggt byggt.
-
HÖHÖ weakness leaving your body.. har legat i koma 3 dar.. när jag slammade min motocross på en tävling där jag var den enda som hoppade över två hopp samtidigt… DEt visade sej oxå att det inte gick så bra i finalen när man var litta trött efter 20 minuter…
Fick åka WÄÄÄMBULANS
-
Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…
-
Svar till:
Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…
[/ QUOTE ]
va skulle vi göra utan vår allas potte, puss på han
-
fechk va phett. Mårten sa att det var nåt i görningen i höstas.. ska han inte bogsera ner åbäket till mynningen eller håller den sig i norr?
-
jo håll det hemligt å säg till när du ska bygga du har mitt nummer
Logga in för att svara.