Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfers Paradise

  • Surfers Paradise

    Publicerad av gegga på 28 februari, 2001 vid 09:02

    Undrar om Surfers Paradise snubbarna hittar hit till konfen?
    Jag har aldrig sett att dom försvarat eller förklarat eller
    kommenterat några inlägg här som rör dom.

    Hans Wallen och C/O brukar ju vara ärliga och göra lite kommentarer
    ibland -Bra jobbat Hans! det tjänar alla på.

    Hallå Marcus surfar du nånting nuförtiden eller är det bara Profit
    för 100% som gäller. Sparar du kanske till en Ferrari för fattiga
    studentsurfares avlurade pengar?

    cobainwindsurfer svarade 9 år sedan 11 Medlemmar · 32 Svar
  • 32 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 09:49

    gnäll inte på markus

  • udoo

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 10:46

    Nej, jag tycker inte man ska gnälla på Markus, han är jävligt engagerad i sporten…Ska man driva en “riktig” surfbutik och leva på det måste man ta ut höga priser! Ok, jag köper inte grejor där pga priserna kan jag medge, fjolårspriserna är för djävliga rent ut sagt..Men det finns tydligen folk som köper där ändå, väldigt många! Kanske för att det är en väldigt “komplett” butik..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 12:27

    Väldigt många är väl lite att ta i. Jag vet inte var du bor men på Västkusten är väl ändå den allmänna uppfattningen att SP suger!? Vilket jag efter att blivit blåst på Simmer LE 2000 fullständigt håller med om.

  • udoo

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 12:41

    Jag tycker att priserna är för höga och handlar inte där och bor på västkusten ja..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 15:40

    kan inte heller tänka mig att handla där….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 17:23

    Fråga !

    Om alla bojkottar surfers paradise och alla andra mindre surf butiker pga de högre priserna, vart ska vi då vända oss när butikerna går i kk eller liknande !
    begagnat finns ju alltid, men sen då danmark osv (bökigt)

    stöd våra svenska surfbutiker !

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 19:46

    Självklart skall man stödja svenska surfbutiker men med urskillnad. Exempelvis handlar jag gärna av Whitewater och PAsport. Det finns ju inget syfte med att handla av en butik som du inte är nöjd med när det finns andra bra mycket bättre surfshopar som kommer bli ännu bättre om tillfälle ges. Som du förstår bor jag på Västkusten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 19:59

    Inga problem! Malmö – Köpenhamn 30 min! Butik i Amager (andra sidan bron samt en massa runt om i DK.
    Bojen

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 09:00

    60 Mil till malmö minst om man bor här.
    Inget vidare utgångsläge fast nu finns ju bron.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 12:35

    Köp beggat om du inte har råd, jävla snålwerner!
    Marcus Boman!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 12:48

    Säkert att de t var Marcus Boman som la det inlägget, snacka om att skära halsen utav sig själv..hehe

  • voodoo

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 14:14

    Gnäll gnäll gnäll…Då var det dags igen….Varför hänga ut butiker och skriva att den och den är värdelös eller dyr osv..Det är ju du själv som avgör vart du vill handla !! Jag tycker iallafall att det är bra att ngn som Mackan finns, han gör ju mkt för sporten, och är helt suveränt peppande när man är ute och kör..Stå på dig Mackan !!

    vooodo wink.gif

  • gegga

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 14:53

    Är det helt ok att hänga ut segelmärken odyl. borde det väl vara OK att hänga
    ut butiker och detta är ju ett bra forum för det.

    Dom har ju alla möjligheter och fösvara sej här! Dessutom kan dom säkert
    motivera sina priser mm. om dom bara ville.
    Håller med om att Marcus är en reko kille men han gör väl inte
    allting rätt för det i allt han gör.

    Dessutom brukar ju inte du heller vara direkt opartisk
    i dina inlägg.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 15:25

    INgen tvingar någon att handla på ngt specifikt ställe. Så istället. En uppmaning till alla er som gnäller på höga priser mm. Sätt er in i hur man driver en lönande verksamhet i sverige utan att ta ut sky höga priser…
    När ni gjort det kan ni gärna höra av er till mig så ska jag gärna handla av er. Om ni lyckas få en surfkänsla över er butik dvs. Inte bara ett garage eller en liten källare. Många som handlar på surfers paradise tycker nog att det e känslan att gå runt och känna prova och leva sig in i surfmiljön…

    Mvh Markus

  • lagvast

    Medlem
    1 mars, 2001 vid 16:04

    Det ska vara så billigt som möjligt att köpa nya surfgrejor det gangnar sporten eller hur.Det där med att göra gemensamma inköp är inte helt fel. Tänk om man kan köpa direkt från butik, fabrik eller grosist.Detta forum måste vara bra att sammordna inköp på.Tänk om man fick ett samköp på 50000kr eller mer hur mycket rabatt kan man få för det tro.I vilket fall som helst så måste det vara bättre att handla två brädor istället för en.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfers Paradise

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.