• surfmodell

Publicerad av annas på 17 augusti, 2005 vid 08:55

Hej!
    Om någon är intresserad och ledig dagtid nästa vecka onsdag och torsdag så behöver vi en kille som kan surfa och hänga på stranden och vara snygg wink.gif
    Gärna en relativt säker kitesurfare som tycker om att vara med på bild. Maila i så fall mig anna@kiteteam.se

annas svarade 19 år, 8 månader sedan 17 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • luuddee

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 08:56

asså ja e dålig o ful. men ja vet en som nog gärna vill va med. mackan var e du vakna.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 08:57

Jag ställer bara upp som kalsongmodell!

• rambo_johnson

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 09:54

jag e för fet

• flip

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 09:58

Vad är det reklam för?

• samhansson

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 10:39

Mårten Trotzig är ass-snygg

• sidpiraya

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 10:54

jag är osså alt för fet för att få plats på en bild måste vara wide screen kamera

• anonym-anvandare

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 13:07

När jag var med i Kelloggs reklamfilm fick jag 24 cornflakes paket i betalning, vad betalar ni?

/Magnus

• zoolander

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 13:11

jag e varken duktig eller snygg.. nästintill lika fet som rambo!

• zilversurfarn

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 17:29

Själv har jag sjukt bakfull varit med i en dansk TV (?) produktion en gång. Vi fick agera statister. Jobbet bestod bla i att stå på ett disco (kl 11 på förmiddan eller nåt) och dricka öl, sitta med en pige på ett cafe och dricka öl… Fick lunch och skulle även få pengar hemskickade, vilka aldrig kom, danskjävlar laugh.gif.

Tydligen var det meningen att det till slut skulle bli en informationsfilm om P-piller!!! grin.gif

• pepa

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 17:46

Jag e på Anna. Jag möter kraven samt överskrider dem med mil.

• niklas82

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 18:40

Svar till:

Jag e på Anna. Jag möter kraven samt överskrider dem med mil.

[/ QUOTE ]

då får du allt sträcka puh daj

• mackan

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 19:09

Svar till:

asså ja e dålig o ful. men ja vet en som nog gärna vill va med. mackan var e du vakna.

[/ QUOTE ]

jag e här din sledne jevel.. lever dock ett ganska anonymt liv för tillfället. har i stort sett slutat hålla kurser, har bytt mobilnummer och till på köpet så flyttar jag torsdag nästa vecka för att leva en skön höst på Djursholm med mycket golf m.m =). Lämnar kitesen i Abbekås. Som skåning nedlåter man ju sig knappast till att föra in draklasar innanför 08-gränsen..

Vet inte om Andrew har rögat för mycket eller vad som står på nere i Capetown. har inte fått din fena än. har 2.2″ hemma på lager om de e akut.

/M

• rocco

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 20:11

Slipa lite till på slutposen till svingen kanske wink.gif

• kongos

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 20:18

Jag är jäkligt snygg.
    Synd att jag inte kan åka någe vidare bara.
    Så är det.

/E

• svinet

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 21:31

Fick du steka pigorna?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.