• judo-freddan

    Medlem
    11 april, 2001 vid 17:39

    Just det!

    Judo-Freddanwink.gif

  • kele

    Medlem
    11 april, 2001 vid 19:06

    Jump med Van Halen så att det nästan gör ont i öronen.
    Finns det bättre ?????

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2001 vid 19:38

    Pearl Jam rules….

  • neptun

    Medlem
    11 april, 2001 vid 20:18

    Eftersom alla andra här ståtar med de redan kända banden, så måste jag lägga till att ‘robert johnson and the punchdrunks’ är riktigt go musik att lyssna på runt surftider!
    Lyssna på skivan ‘fried on the altar of good taste’

    Detta är Sveriges enda riktiga surfband!

    Speed equals life

  • watertouch

    Medlem
    11 april, 2001 vid 21:12

    Jag hade en sån gul sony. Första dan skulle den testas i rätt förhållanden: duschen!
    Diggade ett tag, sen tappade jag den i golvet så att luckan gick upp. Den tålde inte vatten på insidan…

    Bara att köpa nytt, fast en av dom billiga kopiorna som var så vanliga.

  • Johan!!

    Gäst
    11 april, 2001 vid 22:21

    Vadå värma upp med A-teens, Brittan och Backstreet boys???
    Personligen så älskar jag Led Zeppelin, Jimpan och andra sköna gamla klassiker.
    Stairway to Heaven är lugnt den bästa efter surf låten, den är ju så jävla bra.
    Men smaken är som baken

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2001 vid 22:32

    det finns väl ingen vindsurf musik? bara surf musik och eftersom alla duktiga seglare här inne tar avstånd från skate surf eller snowboard kulturen och säger att detta är brädsegling och inget annat och man kan bara bli bra på det om man har seglat båt eller annat förut. så har de inget med den sortens musik att göra heller…ni kan ju börja med att köpa en sjömanshatt och lite däck poleringsmedel och lyssna på till haaaaaavs och ta eran brädseglar skuta ut på en liten sväng.

    TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNTAR

  • kapten-k

    Medlem
    11 april, 2001 vid 22:39

    Visst allas smak bör respekteras.. men lenny k suger ungefär lika mycket som a-teens fjortis?? lär dig logga in här först.. åtminstånde sen kan det diskuteras

    Glömde att Pearl jam. nirvana, offspring ,rage ,Red Hot CP, och silverchair oxå e bra..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2001 vid 22:42

    och en sak till. tror ni verkligen att fler folk vill börja surfa när ni förstör det med denna skit. nej alla som kallar detta brädsegling tycker jag ska få vara med sina segelbrädor (segelbåtar) nån annan stans så kan den som vill surfa göra det utan att bli störda av till haaaaaaaaaaaaaaavs musik. även fast de gubbjä-v-r som seglar sina brädor lyssnar på typ limp biskit och annan skit som de tror är häftig.

    tack för ordet och känn er välkomna att komma med alla skit arga mot attacker och långa förklaringar varför jag har fel och ha respekt för de äldre och du är en fjortis och allt det vanliga som ni alltid måste skriva….jag svarar bara på nån som har nåt nytt att säga ungefär…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2001 vid 19:52

    Till surfet är Frankie goes to hollywood klart bäst…relax..dont..do..it ahh
    80-tal när det är som bäst.
    Efter skall det vara nåt soft och deppigt. Kruder & Dorfmeister ligger bra till, fin 90-tals tripp-hop

    /christerljung

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2001 vid 18:04

    BeachBoys, vad annars?

    /E

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2001 vid 08:38

    Jodå. Härligt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2001 vid 08:42

    Dessa kom innan Beachboys.

  • silversurfarn

    Medlem
    15 april, 2001 vid 08:49

    Punk funkar bra, antingen skate eller Oi!.
    Kan även rekomendera Looptroop, tung svensk hiphop. Det som är så fint är att de passar lika bra vare sig man är på väg till eller från stranden, och gör sig även utmärkt på beachpartyt.
    (Detta har givetvis inget att göra med att jag personligen tycker att de är bra, utan är en rent objektiv betraktelse)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2001 vid 13:04

    en väldigt stor del av jimis låtar är ju covers..

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.