Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfprylar till Margarita
-
Surfprylar till Margarita
Publicerad av kelso på 19 januari, 2006 vid 09:40Har hört olika bud från olika håll. Vissa säger 100euro per väg, andra 280total pga 100 till lufthansa/väg + 40 till Condor/väg. Vad gäller? Är några nere nu? Vad fick ni betala? Finns självbetjäningen kvar på landvetter?
danneman svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Bra fråga. När jag bokade min nu så sa resebyrån att priset hon fått från sas och lufthansa/condor var 100 EUR till frankfurt och 50 EUR från frankfurt till Isla margarita. Det var alltså one way. ja svider lite att betala 300 EUR för att frakta materialet. Nån som har smarta smitartips?
-
Oregistrerade
Gäst19 januari, 2006 vid 14:57Isla kommer suga fett!
-
surferboy_criss wrote:Bra fråga. När jag bokade min nu så sa resebyrån att priset hon fått från sas och lufthansa/condor var 100 EUR till frankfurt och 50 EUR från frankfurt till Isla margarita. Det var alltså one way. ja svider lite att betala 300 EUR för att frakta materialet. Nån som har smarta smitartips?
Hm. Det roliga e att vi fick först 100euro. Hon kunde dock inte ge svar på om det va för en väg eller tur å retur.. Sen va det 50euro.. Så alla får ju tydligen olika..Dom sa inget om att det bara skulle var till frankfurt… Men man behöver väll inte checka ut och in prylarana i frankfurt väll?? Resan är ju ändå bokad ifrån gbg till Porlamar. Sen att man behöver byta, brukar ju inte betyda att man måste checka in allt igen..?? -
Ta med er kvittot på att ni betalat ditvägen när ni checkar in på hemresan och försök med det, har funkat förr på porlamars flygplats om man säger så, hehe.
lycka till och kör hårt i el yaque. -
Hmm verkar vara lite efter tycke o smak det där med vad man betalar för frakt. Hoppas på det bästa! nej jag vet inte hur det funkar i frankfurt. jag får ju åka på morgonen kl 07 eller nåt o sen får jag häcka i frankfurt tills 15 tiden. Det var det enda sättet att få med mitt material.
Kelso. Det går väl flyg lite oftare än en gång i veckan. -
är på plats nu och betalade 100 usd per bagage, bra pris tycker jag.
-
Låter bra. Hoppas man får samma pris. Danne din puta nu är det inte långt kvar:D 😀
-
ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeet har en jävla resfeber hihih! 27 dar kvar!
Du ska med till sticky hoppas jag!
Logga in för att svara.