Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfpub i göteborg!
-
Sopor. Ni får ju ta på er shorts utan på jeansen så ni känner igen varandra.
-
Jag och min vän satt längst ned vid ett bord close to the toilet. Skulle tatt på mig shortsen och bikini utan på och sagt: godis eller bus 😉
-
sourra;513523 wrote:Sopor. Ni får ju ta på er shorts utan på jeansen så ni känner igen varandra.
Gärna komma in i våtdräkten också med shorts utanpå den så man vet att det är en kitesurfare och ingen annan konstig art.
-
Tjaba, soffan grep tag i mig i fredags och släppte inte greppet.
Ingen hade känt igen mig som en kitare med en soffa virad runt röven.
Fredagskvällar är läskiga, man skall inte sätta sig i soffan efter jobbet
då kommer man aldrig ur den.
Antar att många gick till trägårn istället och blev fulla. -
Andy*
Gäst3 november, 2008 vid 16:21Ja, fredagar är speciella! Kör gärna en omgång till och posta datum ett par dagar innan så man kan planera in det så kommer jag lätt!
-
Ja, det var lite härlig surfspontanitet senast. Preliminärt är det sagt sista fredagen denna månaden. Plats återkommer vi till då det finns flera förslag
-
alltid missar man dessa kitepubar. later riktig trevligt med kontiki. kommer definitivt dyka upp dar nar jag kommit hem fran san diego. I samma anda sa gick jag I helgen ut och klubbade downtown ikladd endast bordies, hawiianas och kitesele.
-
@johnk 513723 wrote:
alltid missar man dessa kitepubar. later riktig trevligt med kontiki. kommer definitivt dyka upp dar nar jag kommit hem fran san diego. I samma anda sa gick jag I helgen ut och klubbade downtown ikladd endast bordies, hawiianas och kitesele.
Kitesele, låter som du JohnK. Krokade du i något eller krokade du aldrig ur? Hade du med din bompåse?
Som sagt, ligger i förhandlingar med Restaurang Plankan på hörnet Kommendörsgatan/Allmäna vägen i Majorna. Marie som är ställf boss och jag skall väva ihop något imorgon.
Hur många tycker att onsdagar kl 1930 är en bra tid?
-
@Brushanen 513724 wrote:
Kitesele, låter som du JohnK. Krokade du i något eller krokade du aldrig ur? Hade du med din bompåse?
Som sagt, ligger i förhandlingar med Restaurang Plankan på hörnet Kommendörsgatan/Allmäna vägen i Majorna. Marie som är ställf boss och jag skall väva ihop något imorgon.
Hur många tycker att onsdagar kl 1930 är en bra tid?
Ha ha. Bompåse har jag aldrig ägt!
Det enda kroken användes till var att vila händerna på när man väntade på nästa drink. Det var bra med leash också så man inte tappade bort sina vänner i halloween-vimlet. Kanske blir standard-utrustning på krogen i fortsättningen.Kontiki är mysigare än plankan, och mindre skott-risk, men finns det kitepubar på flera ställen i götet så går jag till båda 🙂 Kul initiativ Robert och Niklas.
-
sitter du med en ros i bröstfickan och shortsen utanpå kostymbyxorna?
-
Faan, julbord på Fiskekrogen med jobbet. Banken går bra nu:cool2:
-
oh, där har jag jobbat. Ett helvete under julbordet att bara gå och kolla på all god mat.
Kan inte tyvärr inte komma imon jag heller men ska se till att det kommer några från Surfer’s Club på Handels. Ni känner säkert igen dom på deras svarta portföljer, vita skjortor och slips!
-
sitter fast i en ’emergency’ på jobbet, får se när och om jag kommer
verkar dock ha tid för steffo iaf?
Logga in för att svara.