Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf’s Up Fredag på Näset?

• Surf’s Up Fredag på Näset?

Publicerad av egget_ på 19 april, 2007 vid 19:35

Nån som är på?
    Jag jobbar för en gångs skull hemifrån och kan komma ut lite tidigare än vanligt. Kanske vid 3-tiden, antingen väg 100 eller skanörs hamn.

/Egg
    – som precis gjort sin första kite-film (soon on a youtube near u)

mcdplb svarade 18 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • egget_

Medlem
    20 april, 2007 vid 08:44

Är det alltså ingen som ska ut nere på Näset idag fredag?

Da 1:a Film:
    http://www.youtube.com/watch?v=MSORlqCllSA

Den är hemsk, men det är första försöket.

• bohm

Medlem
    20 april, 2007 vid 09:40

tips på hur man ökar kvaliten dramatiskt är att använda stativ. Det är lätt värt att lägga ut 800-900 för ett bra kamerastativ. (som du också kan använda till stillbilder.) Blåser det är det svårt att hålla still även med stativ, och då kan man hänga sandsäckar i stativet för att tynga ner.

• krillan82

Medlem
    20 april, 2007 vid 09:47

Vad är det för kamera? Jag fyller nämligen 25 i september och tänkte ev spara ihop till en bra DV-cam. Vill ha en med lagom bra Zoom så klart. någon som har lite tipps

• egget_

Medlem
    20 april, 2007 vid 10:37

Jo, jag har ett stativ, men bara enbens.
    Köpte enbens eftersom jag oftast har filmat skidåkning och då är det mycket att släpa på ett trebens. Var inte jag som filmade heller och det var första gången min polare testade, men du har rätt, ganska så ryckigt blev det.

Kameran är en Sony DCR-HC42E som jag är jäkligt nöjd med faktiskt, widescreen, 10X optisk zoom (kan köpa till 2X-objektiv så man får 20X) och schysst bild. Har ingen aning om vad de kostar idag, men den gick på runt 4500 när jag köpte den.

/Egg

• mcdplb

Medlem
    21 april, 2007 vid 11:12

Alltid kul med att se på filmklipp 🙂 När får vi se nästa? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf’s Up Fredag på Näset?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.