-
Surtspots på Gotland??? (Det måste ju vara jyst där)
Är det ingen som känner till var man seglar freestyle/våg på Gotland?????
Komm loss nu om ngn känner till ön!/Jocke ICQ: 138422001
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surtspots på Gotland??? (Det måste ju vara jyst där)
Är det ingen som känner till var man seglar freestyle/våg på Gotland?????
Komm loss nu om ngn känner till ön!
/Jocke ICQ: 138422001
Ekeviken på Fårö kan bli riktigt bra vi nordliga vindar. Jag tror att det kan bli bra vågor vid Tofta-strandens norra ende, Gnisvärd har jag för mig att platsen heter.
/Lasse
Lauterhorn har jag för mig är ett ganska hyffsat ställe som ligger på fårös sydvästra del.Det var dock ett antal år sedan jag var där men vad jag kommer ihåg så var det ganska bra.
Ön är i princip en enda stor surfspot så du behöver egentligen inte veta så mycket var osv. Ta bilen och åk till vattnet så löser det sig……
Men här är några tips dock. Ljugarn, Åminne, Skärsände, Ajkesvik, Tofta (södra), Gnisvärd, Katthammarsvik, Ihreviken
men som sagt var, det dräller av ställen som är fantastiskt bra…..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.