Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Svenska gosaker!
-
Svenska gosaker!
Publicerad av ozzcarr på 19 januari, 2004 vid 15:29På måndag smäller det, residencia dominicana cabarete here I come! E det nåt från Sverige någon saknar där nere så skriv. Antar att snus e en bristvara, man vill ju hjälpa Kitebrothers. Annars e det bara för er att kyla coronan och blanda en cubalibren så man slipper va nykter första dagen!
Hepådej
Oscar
rambo_johnson svarade 21 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
jasså du också!?
Kommer på onsdag jag… samma hotel, samma lägenhet kanske till och med?! -
Nej inte samma lägnhet…har fått ett singelrum. Ska du bo hos Pan eller? Men fan va gött vi ses där!
Hojt!
-
okej! shit va mkt svenskar det blir på Residencia, bra ju!
jepp det ska jag, har till och med fått turen att få dela rum med honom!!Ses där!
-
me 2. anländer till pans residencia 5/2..
är det några fler svenskar som funderar på IKO’s instr-kurs?
-
japp… börjar min på onsdag… hengo ska göra sin i feb nångång..
-
Jag kommer pa lordag kvall till Residencia, fixar ni extrasangen till dess? Fan va najs det ska bli med pool igen!!! Bodde i den lagenheten forra aret.
-
jag komemr näst näst nästa Onsdag så håll till godo… då blire rock n roll i brallan
-
Fan va gött mycket folk blir’e ; ) för er som ska gå IKO kursen eller köpa nått annat här ; ) så är det dollars som gäller och ni måste ha med dom hemifrån! annars är nog allt lungt? polen e kvar och vi ska se om vi inte kan värma upp Josef och tysken tills ni kommer…
//Pan
-
till alla er som ska ta IKO, det suger och är absolut inte värt det… va fan ska man med det till hemma??? okej o jobba lite där borta
-
vad händer där nere, och vad nånståns är där nere?
*missat allt känns det som, kan skita mig i näven med andra ord*
-
tror rom snackar om dominikanska republiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiken vettö, i Cabarete där alla svenskar (och alla andra som jag förstått det :P) tycks hålla till..mm verkar super nice där iaf
-
DR är fint, men udner ytan är det en gangster håla…håll i hatten o plånboken…
-
Haha rambo bara för du hade lite otur här.. Alla e super goa o vad jag har förstått så behöver man inte oroa sig för något så länge man inte ger sig ut mitt i bushen själv..
Logga in för att svara.