Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sverige vs. Holland
-
Sverige vs. Holland
Publicerad av preppie på 26 juni, 2004 vid 04:17Är det nån som har koll på hur bra Holland är egentligen?
patrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jävligt mycket bättre än Sverige, när de vill… Men kolla på Grekland igår, chansen finns. Förrresten, jag har fått ny sponsor! Egentligen får jag inte säga det här än men va fan, Zlatan går in som huvudsponsor för mig. Jag får ha hans namn på bräda och kite och i gengäld får jag – äran.
-
Dom har enormt duktiga spelare men brukar tyvärr alltid misslyckas i större sammanhang det är som om det har gått troll i det laget.
-
ja lika hög som deras högsta nivå är, lika låg är deras lägsta nivå
-
sanning men jag tror fan inte swedan vinner.. dom gjorde en usel sistamatch och holland en grym..
fast vi kanske vinner om mickael nilsson och kim k börjar på bänken!
-
Ja det var rena motorvägen runt Mikael Nilsson sist han har förmodligen inte slutat snurra ännu!
-
En kvart kvar; och har fått med tjejen att titta och bunkrat upp med bira och snacks, kan det bli bättre? 2-1 till Suecia.
-
Tja vad sägs om 10 m/s Strålande sol 30 grader varmt och massor med brudar på stranden!
Men det är ju klart vi har alla olika intressen!
-
Haha, jo nu med facit i hand så hade det def. varit bättre, men det ju kunnat slutat annorunda.
Logga in för att svara.