Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sverige vs. Holland

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:08

Animals and assfukkerz

• zoolander

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:16

2-1 till holland

• pepa

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:21

Jävligt mycket bättre än Sverige, när de vill… Men kolla på Grekland igår, chansen finns. Förrresten, jag har fått ny sponsor! Egentligen får jag inte säga det här än men va fan, Zlatan går in som huvudsponsor för mig. Jag får ha hans namn på bräda och kite och i gengäld får jag – äran.

• zoolander

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:23

afan.. och du älskar MFF!

• patrikol

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:39

Dom har enormt duktiga spelare men brukar tyvärr alltid misslyckas i större sammanhang det är som om det har gått troll i det laget.

• ubbis

Medlem
    26 juni, 2004 vid 09:46

ja lika hög som deras högsta nivå är, lika låg är deras lägsta nivå

• zoolander

Medlem
    26 juni, 2004 vid 10:12

sanning men jag tror fan inte swedan vinner.. dom gjorde en usel sistamatch och holland en grym..

fast vi kanske vinner om mickael nilsson och kim k börjar på bänken!

• patrikol

Medlem
    26 juni, 2004 vid 11:24

Ja det var rena motorvägen runt Mikael Nilsson sist han har förmodligen inte slutat snurra ännu! smile.gif

• preppie

Medlem
    26 juni, 2004 vid 18:27

En kvart kvar; och har fått med tjejen att titta och bunkrat upp med bira och snacks, kan det bli bättre? 2-1 till Suecia.

• patrikol

Medlem
    26 juni, 2004 vid 18:45

Tja vad sägs om 10 m/s Strålande sol 30 grader varmt och massor med brudar på stranden! wink.gif Men det är ju klart vi har alla olika intressen! wink.gif

• preppie

Medlem
    27 juni, 2004 vid 09:13

Haha, jo nu med facit i hand så hade det def. varit bättre, men det ju kunnat slutat annorunda. crazy.gif

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 09:54

Sant grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sverige vs. Holland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.