Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges första vindsurfingauktion på internet!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2000 vid 06:01

kul idé!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2000 vid 06:01

Kommer det bli fler segel som auktioneras ut? något i mindre strl?
    /Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2000 vid 17:21

Nästa vecka blir det bland annat ett 6 kvm för er som önskar mindre segel
    MVH Surf Unique

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2000 vid 22:34

Kul med surfauktion på nätet!

Kan ni inte starta med löpande uppdatering?
    Det vore kul att se om/när priset stiger ju närmare man kommer sista bud tiden.
    Det räcker egentligen med löpande sista dagen.
    Då lär ni få ett högre pris för prylarna om ni spelar budgivarna mot varandra.
    Men det kanske inte är det som är intressant?

S..

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2000 vid 07:22

Löpande bud-uppdatering (med dynamisk databas) kräver lite mer av hemsideprogrammeraren -vilket för att kunna hålla nere utpriserna görs av mig själv, jag har dock för avsikt att lära mig detta, så till vårens auktionsomgång kommer förhoppningsvis auktion med löpande bud också att köras. De två auktionstyperna kräver lite olika strategier från budgivaren.

Hälsningar
    Johan /Surf Unique

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2000 vid 20:16

Sista chansen att lägga bud-Torsdag kl 16.00. E-mail till tushingham@sverige.nu

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA