Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › s/w kuling västkusten
-
s/w kuling västkusten
Publicerad av anonym-anvandare på 23 november, 1999 vid 10:37Har ni sett prognoserna! Nu kommer det riktiga lågtryket vi har väntat på!
Det skall även bli warmt (8 grader)Hang loose!!!!!!!!!!!1fredrik-b svarade 26 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Faan, jag som hade hoppats på lite is till helgen så att man kunde dra igång skridskoseglings säsongen, Tänk dig en blank, snöfri is där man ligger och slörar i 90 km/h. Vintersurf är kul men i min mening för kallt. Det är bättra att välja sport efter årstid. Jag kan lova att det pumpar lika mycket adrenalin i kroppen efter ett 20 min skridskoseglingsrace som efter ett slalom race.
Hoppa högt i helgen.
-
Håller med dig, ska man segla så föredrar jag varmare breddgrader.
Issurf rockar!! -
Fan va gött, äntligen så blir det lite vintersurf =), frågan är bara om nån polare vill med ut,så vi får hoppas det blir lite varmt med så man slipper ligga i aldeldes ensam…
Häng löst
Fredrik B -
det var asskönt med.. på västkusten, i Bua.. ensam, frös knappt nåt, 2 timmar, mycket vågor, många sköna rides… mums…
Häng löstFredrik B
Logga in för att svara.