Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sweden kite-tour HABO LJUNG 1011 Juli

  • milkman

    Medlem
    5 juli, 2010 vid 11:55

    Jag kommer ner på nått sätt. Får se om jag får med hela demoquivern eller bara min personliga (Om bussen går nån annan stans). Men jag ska hänga i habo. När jag kommer är det antingen 4 ms eller 24 ms, om historia är facit så blir det altså vindstilla och sol för storm och NNV lär det inte bli vilket är andra alternativet

  • pjoter

    Medlem
    5 juli, 2010 vid 11:57

    4m/s och sol är helt ok Jens. 🙂 bara det inte går under de 4 för då blir det tråkigt.

    Hoppas jag hinner bygga ihop min skate-skim hybrid tills dess.

  • Andre’

    Gäst
    5 juli, 2010 vid 21:37
    hildingdude;619501 wrote:
    Det kommer finnas Burn till alla på stranden! om vi kan samsas om 2 000 burkar

    May the alcoholic God be with us all this weekend if the freekin wind doesn’t show up!
    Give us sweet bikini girls, or boys in speedos…

  • milkman

    Medlem
    5 juli, 2010 vid 22:03

    haha.. Yeah, I guess that me and skotten can have a competition in who has the most old fat arround our bellies!
    Or there is wind and we can compete in the most time spent NOT surfing 🙂

  • andersp

    Medlem
    6 juli, 2010 vid 10:33

    Lite dumt att det är samtidigt som surfers stora 25års fest bara…

  • hildingdude

    Medlem
    6 juli, 2010 vid 13:08

    jagvet ju vad jag hade valt 🙂
    Musiken lär ändras lite dock. Johan Wedel kommer snurra skivor istället. Johan har spelat sen han va 14 och spelat på klubbar sedan han fyllde 16. Här är en av hans lite senare låtar. läskigt bra om ni frågar mig.
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=wKDsH4sNmKA”]YouTube- Deniz Koyu – Lose Control (Johan Wedel Remix) PREVIEW VIDEO[/ame]
    dom som inte hänger med kan hänga i varberg.

  • pjoter

    Medlem
    7 juli, 2010 vid 05:47

    Jag hoppas du skojar om musiken Anton…..

    Det bytet känns ungefär lika allvarligt fel som att byta ut AC/DC mot Celine Dion på sweden rock.

    reggae hör hemma på stranden och surffester, det han spelar hör mer hemma i tjae, en papperskorg (eller Båstad, fast det är väl ungefär samma sak på sommaren).

  • trumpeten

    Medlem
    7 juli, 2010 vid 15:43

    Jo just ja, jag har hort att den dara Jens fran Stockholm ska ner sa jag raknar inte med att det blir na vind, darfor undrar jag om det kommer finnas mojlighet att aka vinch i Habo pa fredag eller lordag?

  • johanw

    Medlem
    7 juli, 2010 vid 19:01
    Trumpeten;620078 wrote:
    Jo just ja, jag har hort att den dara Jens fran Stockholm ska ner sa jag raknar inte med att det blir na vind, darfor undrar jag om det kommer finnas mojlighet att aka vinch i Habo pa fredag eller lordag?

    ahde varit ball!!

  • milkman

    Medlem
    7 juli, 2010 vid 21:39
    Trumpeten;620078 wrote:
    Jo just ja, jag har hort att den dara Jens fran Stockholm ska ner sa jag raknar inte med att det blir na vind, darfor undrar jag om det kommer finnas mojlighet att aka vinch i Habo pa fredag eller lordag?

    Hahah.. Tack för den! Känner mig fett välkommen nu. 🙂 Jag ska fira min födelsedag i habo, blir roligt. Kan ta med tårta. Får jag komma då?

  • trumpeten

    Medlem
    8 juli, 2010 vid 00:43

    @Johan: Ryktet gar anda upp i skogarna att ni har en fete slider dar nere men inge vind, vi far dra till cabeln istallet

    @Jens: Ja det borde ju vara vi som bjussar pa tarta. Hur ser prognosen ut,,,jag kollade precis, ser ut som du ar pa vag dit – NOLL
    Vilken dag fyller du?

  • pjoter

    Medlem
    8 juli, 2010 vid 05:38

    Då Antons dator har lagt ner och Skotten har flytt landet lägger jag upp den info jag vet inför helgen.

    Info om Kitetour 10-11 Juli i Lomma / Haboljung:

    Tävlingen kommer köras i helgen och vi får alla hjälpas åt att dansa vinddansen för att öka på prognoserna.
    Anmälningar till tävlingen sker på lördag 10/7 kl 09:00 och skepparmöte kommer hållas kl 10:00.

    Tävlingsgrenarna kommer vara: Freestyle, kicker/slider, hangtime och race.

    Parkering till tävlingen sker på lommas gamla camping och priset är 50:-/dag eller 100:- för båda dagarna och då ingår camping i tält eller husbil.
    http://kartor.eniro.se/m/p33nF

    Välkomna!

  • mjersen

    Medlem
    8 juli, 2010 vid 07:15

    kommer eventet genomföras även om proggen håller stadiga 0 m/s sv?

  • neven

    Medlem
    8 juli, 2010 vid 07:24

    Är du i landet Viktor!? Kom upp och kolla på Hoffan i Varberg på fredag = imorrn!

  • pjoter

    Medlem
    8 juli, 2010 vid 07:59

    Japp det är vad jag fått höra iaf, men har inte själv varit med i planeringen alls utan har bara pratat med Anton några min i tfn. Ska kolla upp mer såfort jag får tid här på jobbet.

    Som det ser ut nu är det inte 0 utan sydliga 3m/s. Så nån m/s till så är det bara å tävla ju (om folk inte köpt grejer för den svenska sommaren får dom skylla sig själva) ;).

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sweden kite-tour HABO LJUNG 1011 Juli

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.