Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sweden Kitetour – Grande Finale

  • sourra

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 06:11
    WakeNils;626752 wrote:
    0930, ujuj, vem är chaffis? hedlund?

    Jag är nog körbar vid 19:30

  • spoonerhbg

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 07:33

    E klart sugen på att dra upp men kommer inte loss förrän 12 lördag. Slår dig en signal om det blir aktuellt o hör hur långt du kommit då. Finns i Helsingborg… Be good!

  • alesand

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 14:36

    Under tävlingarna kommer vi ha 3 stycken flaggor, som ska visa åskådare samt framförallt de tävlande på deras heat:

    Grön: Heattid (endast tävlande inom tävlingsområdet)

    – Svart: 1min kvar av heatet (om den flaggas tillsammans med grön flagg) samt 1min kvar till heatet (om den flaggas tillsammans med röd flagg)

    Röd: Heat avslutat (övriga surfare kan ta sig till/från stranden genom tävlingsområdet)

  • wiken

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 14:50

    med tält i bagageluckan hoppas jag på kalojs efter blåsten.

  • schmitz

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 16:21

    Någon som kör från Skåne och är sugen på att ta med en extra bräda får hemskt gärna höra av sig tll mig på 076-3213993. Jag kan bjuda på en slatt Morgan!

  • davids

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 18:31

    Fattar inte riktigt… Händer allt imorgon lördag eller är det finaler på söndag eller hur ser schemat ut?

  • alesand

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 20:47

    Ioch medatt prognosen visar vind under hela lördagen, samt en rätt kass vinddag (men fin dag) under söndag är tanken att slutföra tävlingen under lördagen.

    På lördag kväll smakar vi på Falkenbergs nattliv i mitten av augusti, sista helgen innan löning och söndagen körs i återhämtningens anda – förhoppningsvis ialla fall med dock lite forssurfande vid Tullbron …

    Att det hålla kitetävling under söndagen ser inte lönt ut – kanske är dock en slider session i sin ordning då – dock har vinden då vridit till nordväst och det kan bli väl byigt bakom lagerlokalerna som ligger norr om stranden.

    Vi gör söndagen till det bästa vi kan – och lördagen till fullmatad actiondag på vattnet!
    Ses om några timmar!

  • alesand

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 20:53

    Schemat är la på ett ca så här:
    09.00 – Uppriggning av demotält mm
    09.30 – Riders meeting
    10.00 – Tävlingarna startar
    12-14 – Grillen är tänd och burgare finns att köpa, nu kan även SUP:ar, skims komma i vattnet och träningskites kan testas
    ~17.00 – Tävlingarna avslutas
    17.30 – Prisutdelning
    18.00 – Chill @Skrea Strand, musik spelas till senast 20.00
    20.00 – After party med senare utgång i centrum

  • davids

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 21:42

    Det var tråkigt att höra för då kan jag dessvärre inte komma:( Hade hoppats på finaler på söndagen eller liknande, då kan jag..

    Behöver dock några bilder och ett kort referat om eventet till en liten artikel på Freeride.se.. Hasse, ska du vara där och plåta eller nån annan? Johan kanske?

  • skotten

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 23:07

    hi guys, I am totally booked with courses tomorrow until like 7pm, but if I am not to wasted I will drive up for the party straight afterwards, so I should be there like 9:30 or 10pm and get a couple of horus drinking in!

    Follow us on FB and Twitter!!
    Facebook Twitter

    Tablas Kiteboards
    http://www.kiteboarding.se

    [img]http://fb.me/FZrFutIP[/img]

  • sourra

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 23:23
    Davids;626941 wrote:
    Det var tråkigt att höra för då kan jag dessvärre inte komma:( Hade hoppats på finaler på söndagen eller liknande, då kan jag..

    Behöver dock några bilder och ett kort referat om eventet till en liten artikel på Freeride.se.. Hasse, ska du vara där och plåta eller nån annan? Johan kanske?

    Den här Johan tar nog med sig fågelfetischistobjektivet. Kanske kan det bli något vettigt i bildväg.

  • haze

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 07:10

    Jag skall fota/surfa i Danmark så det går inte för mig.

  • gonzo

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 09:09
  • above_the_law

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 06:13

    Var hittar man hela resultatlistan?

    Grattis Nicke:-)!

  • wakenils

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 08:53

    1. Nicke L
    2. Mjersen
    3. Henke
    4. Oscar A

    1. Erika
    2. Lina
    3. Sofia
    4. Nicolina

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sweden Kitetour – Grande Finale

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.