Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Swedweek part 1.0 | KIDNAPPNING

• Swedweek part 1.0 | KIDNAPPNING

Publicerad av rss på 13 oktober, 2012 vid 20:40

Internet i Costa Rica och i min nya lägenhet är allt utom perfekt. Därför ber jag om ursäkt för inaktivitet. Ni kommer kunna läsa ikapp allt från senaste veckan snarast, det kommer att bjudas på KVALITET!!

Jag tog mig till flygplatsen den 8e Oktober för att möta upp den krullige vilsne pojkvaskern, Jeff. Klockan är 21:38 när han dyker upp bakom tullen och tillsammans går vi ut ur flygplatsen, redo att besegra costa rica med våra egna händer. Stolta slår vi en signal till taxichauffören Diego som skulle hämta oss. Han väljer att inte svara… Natten blir mörkare och tillsluts når vi honom och han säger att han kommer om 10minuter. Det går tio minuter och det dyker upp en kille i en taxi som visar sig vara Diego. Vi hoppar glatt in och börjar rulla. Snart får vi reda på att ”Diego” inte är Diego. Han vill inte prata engelska och vi vill inte bli mat. Irriterat bråkar vi i bilen på ett språk som bara apor förstår. Efter lite mutningar och ”din mamma”-skämt så går han med på att ta oss tillbaka till flygplatsen där vi hoppas den riktiga Diego väntar. Vi hoppar ut ur taxin och tror att vi är fria, ICKE! Det är då lösesumman som alltid är närvarande i en kidnappning kommer fram. Han krävde 22 000:- för att vi skulle få komma där ifrån helskinnade. Med min vishet och Jeff’s muskler så lirkade vi oss ut ur denna traumatiska upplevelse. Med facit i hand så har vi insett att vi är kindnappningsexperter, kidnappningssuport 24/7 kan ges via bloggen.

Mer…

rss svarade 13 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA