Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed 08cup Skälåker fredag

• getwet

Medlem
    27 september, 2007 vid 13:42

Då kör vi 08 cup imorgon på Skälåker, prognos ser bra ut. Slipa fenorna ordentligt nu!

• culing

Medlem
    27 september, 2007 vid 18:55

Jag har slipat fenan, vi syns på sena eftermiddagen.
    Hoppas det blir mindre gropigt än vad vi hade förra 08-cup på skälåker.

• bjornen

Medlem
    27 september, 2007 vid 19:04

Jag tänkte försöka åka dit direkt efter jobbet så med lite tur är man ute på vattnet vid 17 tiden och så hinner man med 1-2 timmar segling. Jag är just nu torsk på segel men jag får eventuellt låna ett 6,6 av äldre modell bara hoppas att det räcker för några fina repor.

//Björn

• getwet

Medlem
    27 september, 2007 vid 19:21

Jag har segel till dig om du behöver. Eftersom du kör större bräda än mig så kan du säkert gå ned en halv kvm. Kör jag 7,0 så kan du låna 6.5 osv…..

• bjornen

Medlem
    28 september, 2007 vid 06:24

@getwet 418436 wrote:

Jag har segel till dig om du behöver. Eftersom du kör större bräda än mig så kan du säkert gå ned en halv kvm. Kör jag 7,0 så kan du låna 6.5 osv…..

Tjena Mikael, I fall att du är kvar vore det grymt om jag kan låna ett segel och en mast, resten har jag. Pajar jag något så löser jag givetvis det. Du kan få ett flak öl för besväret som levereras på plats lagom till helgen

a080.gif

• philippos

Medlem
    30 september, 2007 vid 18:39

Här är lite bilder som jag tog från dagen. Det mesta blev bara skit som ni säkert kan ana. Nytt objektiv på G nu i veckan så förhoppningsvis lite bättre bilder nästa gång.

/ Filip

• philippos

Medlem
    30 september, 2007 vid 18:47

Här är lite bilder som jag tog från dagen. Det mesta blev bara skit som ni säkert kan ana. Nytt objektiv på G nu i veckan så förhoppningsvis lite bättre bilder nästa gång.

http://junkshop.nu/kulingvarning/media/bilder/filip/speedbilder/IMG_6575.jpg
    http://junkshop.nu/kulingvarning/media/bilder/filip/speedbilder/IMG_6604.jpg

/ Filip

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed 08cup Skälåker fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.