Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West – tisdag

  • speedjanne

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 08:26

    Hur är sjögräsläget?

    Jag kör nog Knarren

  • jester

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 09:04

    Var lite sjögräs i lördags, men Daniel körde rak fena utan större problem. En Ö-länning hade hävdat att det vore okörbart, dock… 😀

  • mackee

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 10:14

    @Speedjanne 473393 wrote:

    Hur är sjögräsläget?

    Jag kör nog Knarren

    va fan ligger knarren

  • lukasw

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 10:43

    Var ligger TT?

    L

  • Knatte

    Gäst
    9 juni, 2008 vid 10:49

    @mackee 473435 wrote:

    va fan ligger knarren

    Speedstället utanför Fiskebäck några sjömil neråt/utåt. Det var väl där ni/några seglade i hösttstormen med slalombrädorna i höstat i Fiskebäcks tävling??
    SpeedJanne / Eriks speedspot Knarrholmen.

  • jester

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 10:52
  • tobhed

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 12:12
    Knatte;473445 wrote:
    Speedstället utanför Fiskebäck några sjömil neråt/utåt. Det var väl där ni/några seglade i hösttstormen med slalombrädorna i höstat i Fiskebäcks tävling??
    SpeedJanne / Eriks speedspot Knarrholmen.

    Mackee är lite ironisk då han och Marcus spenderade en stormig dag i höstas med att leta efter knarren, de var båda helt säkra på att slå det svenska rekordet med hästlängder. De hittade stället men fattade aldrig att de hade kommit fram utan forsatte att leta. Vad jag vet så har de fortfarande inte seglat i knarren…. 😉

  • speedjanne

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 12:59

    @tobhed 473477 wrote:

    Mackee är lite ironisk då han och Marcus spenderade en stormig dag i höstas med att leta efter knarren, de var båda helt säkra på att slå det svenska rekordet med hästlängder. De hittade stället men fattade aldrig att de hade kommit fram utan forsatte att leta. Vad jag vet så har de fortfarande inte seglat i knarren…. 😉

    Helt riktigt. Det var för mycket NV för det skulle bli bra den gången,men imorgon tror jag det blir perfekt.Knarren är grym vid rätt riktning det är ju trots allt det enda stället på västkusten inkl TT där en Garmin kommit över 40knop….:wink:

  • mlagerstedt

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:23

    @Jester 473368 wrote:

    Ser ut o bli lite vind i morron. Vi kör säsongens första rejs i morron tisdag 10/6. Plats: TT

    Varför inte köra Fiskebäck!?

  • lbj

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:29
    Speedjanne;473393 wrote:
    Hur är sjögräsläget?

    Jag kör nog Knarren

    J…a tråkiga Göteborgare.
    Jag tycker de e skitdåligt av er att inte våga vara med i TT när det ordnas tävling.
    Om inte e de ju trevligt att träffa likasinnade
    Eller e de prishöjning av drivmedel idag som spökar??

  • speedjanne

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:40

    Nej men det här…..

  • mlagerstedt

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 19:03

    @lbj 473621 wrote:

    J…a tråkiga Göteborgare.
    Jag tycker de e skitdåligt av er att inte våga vara med i TT när det ordnas tävling.
    Om inte e de ju trevligt att träffa likasinnade
    Eller e de prishöjning av drivmedel idag som spökar??

    Vore det inte kul om det ordnades tävling på det ställe som har bäst förutsättningar att sätta en bra tid istället. De flesta sk speedtävlingar annordnas ju i TT så det kanske är dags att prova någon annan spot?

    En annan kul twist på detta är ju att man kan se vilken spot som kan producera den snabbaste tiden.

    Kör hårt i morgon!
    /Fiskebäck ca 16:30

  • jester

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 21:08

    Tror inte Fisken har bättre förutsättningar för bättre tider än TT. Speciellt inte vid västlig vind.

    Dessutom är målet för dom här lokala cuperna att alla med GPS, oavsett kunskap, skall kunna träffas o ha roligt. Och i den aspekten är TT överlägset.

    Ha kul nu i morron, gubbs! Ge mig nu lite fina Pbn att granska!

  • lbj

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 19:12

    Grattis Daniel
    Och ni andra SWE
    GPS TOP 10 THIS MONTHcolumn_left.gif1Daniel Borgelind37.5SE.gif2Oliver Schaarschmidt36.8DE.gif3Guy Miller36.8US.gif4Per Cullin35.5SE.gif5Ulf Sjostedt35.4SE.gif6Torsten Mallon35.4DE.gif7Minos Efstathiadis35.0GR.gif8Erik Larsson34.4SE.gif9Micael Svensson34.2SE.gif10Anders Bjorkqvist34.0SE.gif

  • jester

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 19:20

    Medhåll! Svettig, men stolt dag som Sveriges RTK.

    Dom flesta har varit duktiga o skicka filer, men saknar några få…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West – tisdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.