Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARS
-
Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARS
Publicerad av rambo_johnson på 21 oktober, 2003 vid 17:19nån som e sugen
rambo_johnson svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
vi behöver nån extra kille i dec och Jan hyran per man ligger på 4-5papp!!! men som sagt nu är det lyll som gäller. jacuzzi fet pol maid garage flr 5 bilar, 6 sovrum, 200m från havet osv. armed respons guard osv…
-
Heja. Är ju häärligt .vill nog åka men det är mycke papp men jag kan snåla sen. Hemma. Får jag åka?
-
Jag och min polare vill komma ner i jan- mars
Johan (polaren) har pratat lite löst med Mårten om detHade varit grymmt om vi kunnat hyra inn oss så slipper ni värma upp polen ensamma..
Niklas
-
rambo ska fan inte bada jacuzzi. rambo ska sova i en djungel med en nydödad krokodil som sovtäcke. rambo ska sova med en halvmeters kniv mellan tänderna. rambo är inte rädd för några gangsta wannabees som bryter sig in i hans lya. rambo har fan inga armed respons guard. du är fan en lousy rambo.
gustav
-
Var ligger huset? Har tankar på att sticka ner mitten av jan och stanna en månad. Hur mycket skall ni ha för en månad?
/JÅ
-
Rambo, hur fan hade du tänkt hålla stället så rent som det är på bilden??? Ska ni ha städerska 7 ggr i veckan eller?
Pöss -
ok huset är spikat, ligger i sunset 200m från havet
vi blir fem pers i dec tror ja. får se vem som får bo där i jan. Mårten la ett gott ord för er.
..
har fixat bredband också så det e gött
-
ja för fan kamera utrustningen sven arne åker me, plus ett gäng datorer o grejer.
bara lugn kicki maid i alla fall 4 dar i veckan
Logga in för att svara.