Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › TABLAS NY HEMSIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
TABLAS NY HEMSIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Publicerad av chrille på 14 februari, 2004 vid 02:35http://www.tablaskiteboarding.com
Vi har även förlängt introduktionserbjudandet. Till och med sista mars kan ni beställa en Tablas för 5995kr!
Njut!!
//Chrille
yaqup svarade 21 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Najzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz med meschschmör. Ge mig en bräda gratis.
-
fy fasiken va bra sida.. det är den bästa jag chollat på på länge! vem har gjort den? e det du?
gött mos!
-
Jävligt SNYGG sida!
Men lite mer info om själva brädorna skulle inte skada, typ
vikt, rocker, ingår fenor, pads och stroppar i priset, normalpris
samt lite sjysstare närbilder på brädorna!!!
/Johan -
jävla nytt o fräscht här då, slå på stort som fan, vem har gjort den? Anders?
-
Ingen mindre än Christian Mathiasson, väldigt talangfull webbdesigner/surfare har gjort sidan!
-
Jag kommer nog att lägga en beställning. Men kommer nog att vänta tils strax innan sista mars.
Hur lång leveranstid?
Skulle vilja prova en bräda…. kanske nästa helg? -
Ehhhh är det inte det som är grejen med ”custom” att du får välja dom detaljerna själv…
//Pan
-
för övrigt gryyyyymmt snygg sida!!!! den måste ha varit värd en bräda eller kanske två ; )
//Pan
-
117*24 står det på era personliga sidor att ni kör med, ska det inte stå 34? annars synker man juuu…eller?
bara en anmärkning, bra grej det där med 1-5-rankingen på brädorna men hade inte det vairt bättre med att de vita fyller i de svarta än tvärtom…?
-
117×34 ska det stå ja. Hade iofs varit kul att prova bygga en 117×24. Kanske nåt för dig Hugo?
-
Svar till:
117×34 ska det stå ja. Hade iofs varit kul att prova bygga en 117×24. Kanske nåt för dig Hugo?
[/ QUOTE ]
24cm låter ypperligt
Logga in för att svara.