Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Täby fredag em — go big or go home, anyone?

• Täby fredag em — go big or go home, anyone?

Publicerad av stefanlindmark på 4 juni, 2009 vid 19:52

Någon mer än jag som känner för att packa sitt stora segel och hänga med ut vid Näsa Äng, Täby? Tänkte proppa in allt i bilen och försöka komma ut inte alltför sent på em.

Åker ut från Kråkudden.

noll sju sex 126 99 91

nissex3m svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • broderisak

Medlem
    4 juni, 2009 vid 20:06

Vilken tid tror du att du är där ?
    Jag är skitsugen på att köra en kort stund .. I från typ kl 10 – 11 och framåt en stund…
    -s-

• stefanlindmark

Medlem
    4 juni, 2009 vid 20:20
    BroderIsak;551109 wrote:
    Vilken tid tror du att du är där ?
    Jag är skitsugen på att köra en kort stund .. I från typ kl 10 – 11 och framåt en stund…
    -s-

Drar iofs till jobbet i svinottan imorgon men oavsett det tror jag inte på åkning före 15. Och det blir ju inte direkt 10-11 + ”en kort stund”…

Försöker åka dit där det finns folk som planerar åka tills någon gång framåt fem i första hand.

• andol

Medlem
    4 juni, 2009 vid 22:36

Siktar på att vara där vid halv två tiden och kör på till fem tiden om förhållandena är bra:-)

• broderisak

Medlem
    5 juni, 2009 vid 05:04

Försöker att komma lite senare idag jag med…

• nissex3m

Medlem
    5 juni, 2009 vid 10:47

OK, ger mig, Täby it is…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA