Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TACK FÖR EN GRYMM DAG IGÅR… sAMMA IDAG HOPPAS jaG

• TACK FÖR EN GRYMM DAG IGÅR… sAMMA IDAG HOPPAS jaG

Publicerad av dejv-the-drifter på 10 juni, 2008 vid 07:20

TACK EN SUPER DAG IGÅR 9/6 NERE VID HABO, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN KiteSurf(om man kan kalla det jag gör? :cool2: ) Blir sjukt inspererad till att säga upp mig på jobbet sälja lägenheten i stockholm flytta ner till kontinenten(West Coast) köpa kajt´s och jaga spots längs med Väst europa, efter dagar som igår!! sån underbar atmosfär byter jag inte mot nåt!!!

Blir man så här ”biten” efter tot. 3 ggr i vattnet?
    Problemet är ju att man knappt kan åka till jobbet för man måste kolla vädret på DMI.DK… HAHHAHAHA skadat ja vet!!!

Men vart ska man plaska idag?Lite mör ikroppen idag men det ska väl gå?:grin:

Tänkte Habo eventuellt till Jp, Landskrona/järavallen vad säger ni Locals har ni nåt tips var kommer det finnas folk?

Med Varma Hälsenor

David

skotten svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    10 juni, 2008 vid 07:38

Det kommer nog vara folk på Kitebeach i Helsingborg i em, jag kommer att vara där vid 17 i alla fall!

• imported_mary

Medlem
    10 juni, 2008 vid 08:17

Körde i Habo tidigt imorse och det var riktigt fint… Blir dit igen efter jobbet 🙂

//Maria

• anr

Medlem
    10 juni, 2008 vid 08:52

Blir man så här ”biten” efter tot. 3 ggr i vattnet?
    Problemet är ju att man knappt kan åka till jobbet för man måste kolla vädret på DMI.DK… HAHHAHAHA skadat ja vet!!!

Välkommen! Vi är alla lika skadade!

• gh0st

Medlem
    10 juni, 2008 vid 18:25

Habo var fint idag, vinden dog ett tag när den vred sig från SV till NV men kom tillbaks igen.
    Haha, jodå, man blir såhär biten =) Och det blir värre innan det blir bättre ; )

• skotten

Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:33

hahaha the man speaks the truth.. you wont meet people again in your life that you love as much as the guys you surf with. And the good times just keep rolling!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TACK FÖR EN GRYMM DAG IGÅR… sAMMA IDAG HOPPAS jaG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.