• Publicerad av anonym-anvandare på 30 maj, 2002 vid 16:09

Vad är egentligen skillnaden emellan Airblasten och Skoop?
    Nu har inte jag sett någon Skoop men om man läser på deras hemsida så verkar det som att dom har samma bridle system som AB och efter som Bruno är med och gör dom så lär det inte vara någon större skillnad på designen förutom att ving tipen är annorlunda på skoop?

Eller har jag helt fel, vad säger du HugeO(allas våran Wipika man på konfen)?

/ Mathias

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2002 vid 07:42

Bridles är skit , jag använder dem inte, dom bara går av, jag drog av två par förra året :´( inte alls kul om man är långt från land…

Bra dock om men vill ha en extremt mjuk kite, men man vill väl ha lite muskler också wink.gif Wipika är redan så jedra lätt att styra så jag tycker inte bridle linorna behövs på det sättet. det enda dom kan vara bra för är reverse launch som i sig kan vara ganska livsfarligt (första gångerna i alla fall innan man får kläm på det)

Kollade med megascene ang Takoon, dom tar inte hem dom ens, så du får nog söka dig utomlands om du skall ha tag i en…

soliga & vindiga hälsn.

//Don Huge

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA