-
Tälta vid apelviken
Hej
Det ser ut att det blir vind några dagar och funderar på att dra ner från Örebro.
Funkar det att tälta vid viken eller kommer det arga människor och kör bort en?tror det blir sön – tisdag.
mvh
/Daniel
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tälta vid apelviken
Hej
Det ser ut att det blir vind några dagar och funderar på att dra ner från Örebro.
Funkar det att tälta vid viken eller kommer det arga människor och kör bort en?
tror det blir sön – tisdag.
mvh
/Daniel
Funkar det att tälta vid viken eller kommer det arga människor och kör bort en?
tror det blir sön – tisdag.
mvh
/Daniel
Kan ej svara på om arga människor kommer och jag bort dig. Men det har stått ett silvrigt tält i Apelviken i några dagar nu. Det verkar inte vara allt för många som slagit och bankat på det. Och du! Prognosen ser bra ut även på onsdag.
jag har sett att även onsdag ser bra ut… tyvärr måste jag jobba på onsdag. 🙁
jag har sett att folk har tältat på den stora gräsparkeringen längst ner mot stugorna.
Så jag tror inte de är några problem. Annars är de ju bara att flytta tältet finns ju bra platser riktigt nära viken annars också eller längre bort mot den södra delen efter surfcentret.
Tänkte oxo premiärköra i Varberg imorrn!
Eftersom jag vanligtvis bara kollar ostkustprognoser undrar jag om nån med erfarenhet kan säga hur stor risken är att man behöver större än 6.0 på en sån här prognos? Velar me packningen!
Eller ni kanske aldrig surfar större än 5.3 på västkusten =)
/ Peter
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.