Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tankeställare…

  • Tankeställare…

    Publicerad av davids på 18 september, 2003 vid 11:27

    Ni kanske läste, eller såg för den delen, bilen som hade voltat 3 varv ut från motorvägen utanför Glumslöv. Jag var i den bilen men klara mig med lite ont i nacken bara frown.gif. Men man får sig helt klart en tankeställare! Bilen var totalförstörd, inga rutor kvar eller nåt.

    Vi fick punktering och det kan hända när som helst, hur bra förare man än är.. Så jag säger bara, använd alltid bilbälte och njut av alla fina kite(och icke-kite)dagar, som om det vore er sista! smile.gif smile.gif

    gugge svarade 20 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • fifi

    Medlem
    18 september, 2003 vid 12:00

    oj! nä vad läbbigt, jag förstår att du fick dig en tankeställare! hoppas de andra i bilen var lika tursamma som du var.
    /sofia

  • ceasar

    Medlem
    18 september, 2003 vid 12:18

    Hur fort körde ni?

  • hutter

    Medlem
    18 september, 2003 vid 12:33

    är glad att du klarade dig bra smile.gif
    hoppas det gick lika bra för dom andra i bilen.
    och som du säger, man skall njuta av alla dagar man har

  • patrikol

    Medlem
    18 september, 2003 vid 13:53

    Bara att gratulera hoppas att det gick bra för alla er. Som sagt Carpe Diem smile.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2003 vid 14:16

    Ni kanske har läst om den sk 35-åringen, kan bara säga att det är en mkt nära bekant till mig samt vi har bott ihop ibland och han är helt oskyldig från dessa anklagelser, samt dessa j##la medier som har skrivit så j##la mkt påhitt.
    Ett råd är att aldrig lita på dessa journalister som finns!!

  • wipeout

    Medlem
    18 september, 2003 vid 15:14

    Synd då att han visas på en klar bild i (spansk)media. Dvs helt utan förvrängning eller pixelering…

    http://www.elmundo.es/elmundo/2003/09/17/internacional/1063786821.html

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2003 vid 15:46

    Det var som fan, han kommer att stämma samtliga så in i helvete, svär på att kommer att släppas fri antingen imorgon el om några dgr.

  • gugge

    Medlem
    18 september, 2003 vid 16:31

    Jag tycker att det visar pa hur viktigt det ar att man INTE far punktering.

    Ar detta ett ytterligare argument for att kora foil?

    /H

  • gugge

    Medlem
    18 september, 2003 vid 16:47

    Men du, Mr Anonymous, hur tror du den spanska tidningen har fatt tag i hans foto? Kriminalregistret kanske!!

    Har Polisen fel i att han ar tidigare domd for viss kiminalitet?

    Skyldig till mordet pa AL, kanske kanske inte. Men det verkar som om vare sig du eller jag kan uttala oss om det.

    Hoppas att du har ratt, om han ar oskyldig.

    /H

  • larssa

    Medlem
    18 september, 2003 vid 21:35

    Där hade ni nog riktigt tur som klarade er såpass bra som ni gjorde. Håller med dig om att man skall njuta av alla dagar som om det vore den sista man vet ju aldrig… Du kan ju hänga på och njuta av morgon dagen om du vill och inte jobbar. Cya!

  • davids

    Medlem
    18 september, 2003 vid 21:40

    HAde jag gärna gjort men jag måste hälsa på syrran i Halmstad. Inte många dagar kvar i någorlunda varmt vatten nu frown.gif liten nackdel när man inte har råd med våtdräkt, hehe wink.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    18 september, 2003 vid 22:40

    Syyygt volta av motorvägen crazy nigga ta det lungan för fäen, jag har osse fått punka på le hughway i 150 knyck det var lite scary stuff men som tur var var det på bak hjulet o inte fram gissar att du drog ett framhjul?

  • rambo_johnson

    Medlem
    18 september, 2003 vid 22:49

    Svar till:


    Ni kanske har läst om den sk 35-åringen, kan bara säga att det är en mkt nära bekant till mig samt vi har bott ihop ibland och han är helt oskyldig från dessa anklagelser, samt dessa j##la medier som har skrivit så j##la mkt påhitt.
    Ett råd är att aldrig lita på dessa journalister som finns!!

    [/ QUOTE ]

    STOCKHOLM . – Per Olof Svensson , stopped by the Swedish police like suspect of the murder of the minister of Outer Subjects, Anna Lindh, has been declared innocent of the crime. Svensson has police antecedents, a violent character, problems with the alcohol and drugs and upheavals of personality .

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 08:13

    Du “Rambo” måste vara den mest korkade idiot någonsin!
    och du Gugge, för en diskussion med dig istället; självklart är han straffad tidigare, men inte för ihelvete ska hans liv fläkas ut på detta helt ofattbara sätt som Aftonbladet och Expressen gått in för att göra, detta är bland det största fiaskot i presshistorien och kommer att bli en stor affär framöver, faaan har syrran och mamman med detta och göra. polisen har ingen att gå på förutom att styvpappan som för övrigt hatar honom sen tidigare, tipsat om likhet för polisen.

  • rambo_johnson

    Medlem
    19 september, 2003 vid 09:06

    det där e översatt med google från sidan på ElMundo om det är nån som undrar.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tankeställare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.