Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tänkte bara säga
-
tänkte bara säga
Publicerad av rambo_johnson på 24 november, 2005 vid 16:48Att dom som kör foil är mestadels homosexuella medelålders män från Linköping och förorterna i sthlm.
Är fjollorna en Folkgrupp?
fredde svarade 19 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
pensionärer kör också i större utsträckning fjooills till stor del av att dessa tygtrassor är väldigt stabila faktiskt så stabila att man får kämpa för att svänga med den.. samt att de slipper pumpa och ta kontakt med andra männsikor för de kan ju launcha kiten ensamma.
-
Faan då. det stavs ju för i helkevetes satans FOLIE, när ska ni lära er?
-
Svar till:
Faan då. det stavs ju för i helkevetes satans FOLIE, när ska ni lära er?
[/ QUOTE ]
stavas stavas juh stavas
-
Svar till:
Att dom som kör foil är mestadels homosexuella medelålders män från Linköping och förorterna i sthlm.
[/ QUOTE ]
funderade på att besvara detta inlägg med nått klockrent som LEI e GEI eller liknande men beslöt mig sedan för att skita i det o bevisa att FLYSURFERS FOILS E HARDCORE…
-
det roliga är att varje gång någon säger att folie e fjolligt så dyker den där jävla bilden upp + en kommentar om motsatsen. ….. undrar om det händer igen? Fjoiligt som fan med fjoill
-
hehehe! Erik är grym…oavsett vilen jävla kite han än hade haft i händerna.
-
Svar till:
[/ QUOTE ] I uppsala är de nog tillräckligt många för att kategoriseras så.
Svar till:
Att dom som kör foil är mestadels homosexuella medelålders män från Linköping och förorterna i sthlm.
[/ QUOTE ]
-
Fan Joa är det från när du var i Tarifa?
Känner inte igen dig!
-
Det är inte jag… mina lår är inte så tjocka att de döljer min manlighet så pinsamt som på bilden. *lol*
-
Svar till:
det roliga är att varje gång någon säger att folie e fjolligt så dyker den där jävla bilden upp + en kommentar om motsatsen. ….. undrar om det händer igen? Fjoiligt som fan med fjoill
[/ QUOTE ]
vad jag vet är detta andra gången denna bild har postats.
-
Hört rykten om att det ska finnas lite schyssta bilder från gårdagens Flysurfer-party på Öst100.
Vem vet, någon kanske orkar posta upp en bild eller två därifrån?
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
Hört rykten om att det ska finnas lite schyssta bilder från gårdagens Flysurfer-party på Öst100.
/Kaj(Tech)[/ QUOTE ]
Fan vad rykten det går asså. Hörde att AC tvångsmatade FSare med en rå annanas….. Men det är ju så keff att det nog bara e just ett rykte.
/Hatten
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
fler bilder stom stödjer denna teori.
Logga in för att svara.