Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tappade bort mastförlängare, björkvik lördag

• Tappade bort mastförlängare, björkvik lördag

Publicerad av elisabet på 27 augusti, 2004 vid 18:12

Jag tappade bort min mastförlängare i lördags 21/8 på Björkvik (Stora Sand).
    En ganska kort förlängare med kardanknut och rosa nedhalslina.
    Saknar den mycket eftersom det är nästan omöjligt att få tag på nya kardanknutar.
    Hör av dig till Elisabet på tel. 08-7155264, 070-2286594 eller [email protected]
    Jag kommer troligtvis att vara på Stora sand i helgen tillsammans med min Kitesurfande man.
    Jag vet att det var någon som hittade den eftersom han hade gått runt och frågat folk på stranden, men tyvärr hade jag redan åkt hem lyckligt ovetandes… 🙁

elisabet svarade 21 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA