• Publicerad av newold_surfer på 7 mars, 2006 vid 14:05

Har sökt lite i forumet om Tarifa, men inte riktigt hittat det jag undrar över.

Är det någon som kan rekomendera bra och billigt boende för några dagar under April, och även bra ställe att hyra utrustning på.

Hur är vågorna i Tarifa, hade tänkt testa på vågsegling litegranna men jag vill inte börja för stort liksom…

Tacksam för en grym och bra tråd om Tarifa…

walle svarade 19 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • walle

Medlem
    7 mars, 2006 vid 20:13
    Newold_surfer wrote:
    Har sökt lite i forumet om Tarifa, men inte riktigt hittat det jag undrar över.

Är det någon som kan rekomendera bra och billigt boende för några dagar under April, och även bra ställe att hyra utrustning på.

Hur är vågorna i Tarifa, hade tänkt testa på vågsegling litegranna men jag vill inte börja för stort liksom…

Tacksam för en grym och bra tråd om Tarifa…
    finns ett par trådar på kiteforumet, kolla även http://www.kitenation.se.

…när det gäller boende och sånt alltså, vindsurf e vi inte så bra på 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA