Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tarifa fin company

• Tarifa fin company

Publicerad av anonym-anvandare på 18 juni, 2004 vid 22:59

Hallå .
    Jag har testat olika storlekar och olika brädmärke och sen har jag bytat till TFC fenor och det jag vill säga är att det är så stor skillnad på fena till fena att man inte behöver byta bräda utan byta fenor har otroligt stor betydelse .Mycket större än man tror,jag har känt störst skillnad på mina lättvinds fenor ,man tar orginal fenor i storlek ? ca5cm och byter till samma storlek fast med en annan typ av fena och kör på som vanligt.
    Glöm det, man står med hakan nere vid vattnet och tror inte det är sant.
    Jag var bara tvungen att säga hur otroligt stor skillnad det gör även på en liten kitebräda,dom flesta tycker att det är sjukt mycket pengar på så små fenor men jag kan säga att skillnaden är som att köra på en 24cm vågfena och sen byta till en 20cm i samma märke .Jag menar i windsurfing storlek på vågbrädans fenor.
    Mvh Roger .Ö
    http://www.kiteaddicts.net grin.gif grin.gif grin.gif

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA