Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Team Råå m. Globerider
-
Team Råå m. Globerider
Publicerad av nilsson på 28 september, 2003 vid 22:33Som kompensation för illegal marknadsföring kommer här en bild från Råå med en Globeriderdrake(som är till salu, kan inte låta bli!) 14,2 och en Underground WT147//Mvh Bengt http://www.skid.nu
p.s Pan när får vi se dig här hemma D.sgugge svarade 21 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
den va fin ; ) härligt med ”egna” bilder istället för redidigerade promo bilder från tillverkaren, skriv gärna ut vem som åker oxå det är alltid kul och veta… hur menar du ”här hemma” ? bjuder du på kaffe eller menar du i råå ; )
Den ”smygförsäljningen” är mer lagom *ler*
-
Pan du menar förstås ”på” Råå? Är du verkligen skåning från början?
-
hehe näää jag kommer från Halmstad så jag är bara wannabe skåning ; )
-
Jag har bott på Råå så jag menar både och! men om du kommer hem till mig kan du tala om hur man förminskar bilder, finns en del ”privat” bilder på datorn, men jag vet inte hur man skall få ut dem på steffo(kan inget om datorer), då de är för stora!Mvh Bengt
-
Tack! roligt att se min WT147, tappade ytterliggare en WT147 ute i sundet på fredagen! får nöja med att titta på bilder av dem//Mvh Bengt
P.s börjar finnas gott om underground brädor runt om på stränderna i Hbg! ingen behöver köpa längre, det är bara att göra strandfynd D.s -
men fick du inte min rull-leash av anders förra ggn du va i lundåkra?
Den är inte så farlig som en vanlig, så för dig (bara dig ; ) får jag rekomendera dig att anväda den gärna i kombination med hjälm…
Det måste blir dyrt i längden och ”byta” bräda så ofta ?Ps. vi får väl höras av i veckan om den där kaffe koppen ; ) Ds.
-
Låter som en bra idé! angående fikan så jobbar jag hårt(för en gångs skull enl. vissa) Tisdag och onsdag sen resten av är e.m lediga så ring gärna//Mvh Bengt 070-941 47 91
Logga in för att svara.