Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Team Taggtrad

• Team Taggtrad

Publicerad av anonym-anvandare på 17 december, 2003 vid 17:41

Halloj era skojare!! Mackan palle och kasmir
    jag har inte er mail jag har det super nere i el yaque surfet ar inte det basta men pa oarna runt om kring ar det helt hundra. Utelivet ar kanon i storstaden porlamar.
    Maila mig!!!

[email protected]

mackan svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • mackan

Medlem
    17 december, 2003 vid 20:18

Tjena gubben!!

Alles gut? mailar min adress till dig sen får du maila tillbaka och övertyga. El yaque verkar ju inte så jevla gött men runt om kring verkar naaajs. Men va fan är där inga waves alls? Måste väl finnas på los roques i alla fall? Är inte så sugen på bara plattvatten och Hanna vägra nog följa med om det inte finns goa vågor.

Se till och maila lite vettig info nu. Har prel.bokat flight till Caracas 20/1 men är inte helt säker på om vi kommer….

C U

Mackan

[email protected]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA