• roland

    Medlem
    7 april, 2009 vid 14:52

    Hahaha mena bara vad som hände med EH här i sverige inte din personliga affär….
    Det var ju en viss hype!!!
    Dom andra som körde EH innan var kör dom Idag? Andra en Hugo då…..

    Better to loke like an ass then to be one…..

  • skotten

    Medlem
    7 april, 2009 vid 14:58

    hahah yeah this is true, hugo is still riding EH of course, Ludde and I ride naish, Frode rides anything, Sam still rides EH…

    I dont mind telling everyone why I moved to Naish, I still get asked on the beach, but I am kinna proud to tell people how awesome the naish crew are actually : )

  • edorf

    Medlem
    7 april, 2009 vid 19:28

    på näset kör man bara EH, annars jävlar

  • mri

    Medlem
    7 april, 2009 vid 20:00

    sourra: Ah, jag får vara mer tydlig med min ironi nästa gång 🙂

  • sourra

    Medlem
    7 april, 2009 vid 21:16

    Ironi ska stå tydligt i rött, det är sen gammalt =)

  • blackadder

    Medlem
    8 april, 2009 vid 03:45
    Quote:
    Kul förresten att den här fruktsamma tråden är uppe igen.

    Tur vi har bestämt att ironi skall markeras med rött. Annars kunde man nästan trott att du var ironisk här sourra… vilket hade varit konstigt med tanke på att du startade tråden 😀

  • roland

    Medlem
    8 april, 2009 vid 06:21
    skotten;539270 wrote:
    hahah yeah this is true, hugo is still riding EH of course, Ludde and I ride naish, Frode rides anything, Sam still rides EH…

    I dont mind telling everyone why I moved to Naish, I still get asked on the beach, but I am kinna proud to tell people how awesome the naish crew are actually : )

    Var inte detta ungefär när du började raka röven? Surferlove ala Fahlen?

  • kvabbso

    Medlem
    8 april, 2009 vid 06:45
    sourra;539251 wrote:
    Ett annat alternativ är ju att folk kör på grejerna för att det är bra prylar som är lätta att gilla.

    Mri: Jonaishs banner är nåt som han pillat ihop själv i Paint. Om du funderar på hur Naishs marknadsföring ser ut tycker jag du ska kolla in Naish House-rullen på http://www.naish.tv istället.

    Kul förresten att den här fruktsamma tråden är uppe igen.

    Ja denna tråden är värd att leva 4ever

  • skotten

    Medlem
    8 april, 2009 vid 07:13

    yeah it was about the time that I decided to start shaving my ass.. at first I thought it was everyone staring because I was pumping a naish… then as more and more passers by tried to park their bike in my crack I realized that it myst have been something else.. I thought by removing the weeds they would at least notice the spotty complexion of my ass skin and maybe that would be enough time for me to stand up straight before they started parking up..

  • mri

    Medlem
    8 april, 2009 vid 08:02

    sourra: Geez, rött som är så gräsligt. Aldrig att jag skulle färgsätta ett inlägg. Helgerån. Kan vi inte ta det i rosa istället? (och om du vill kan du få tänka dig imaginärt röda bokstäver i inlägget, stil samma färg som en sönderrostad traktor på en åker som har blivit översmetad med vallmokronblad) 😀

  • kvabbso

    Medlem
    8 april, 2009 vid 08:17

    Ha ha ha 1000 inlägg, och detta är nog mitt vettigaste, so far…..

  • sourra

    Medlem
    8 april, 2009 vid 10:15
    Mri;539401 wrote:
    sourra: Geez, rött som är så gräsligt. Aldrig att jag skulle färgsätta ett inlägg. Helgerån. Kan vi inte ta det i rosa istället? (och om du vill kan du få tänka dig imaginärt röda bokstäver i inlägget, stil samma färg som en sönderrostad traktor på en åker som har blivit översmetad med vallmokronblad) 😀

    Jadå, rosa funkar lika bra.

  • _sofia_

    Medlem
    8 april, 2009 vid 18:13

    Precis införskaffat en Naish Helix 12a 2009, den kommer få vara med om mycket 🙂

  • blackadder

    Medlem
    8 april, 2009 vid 18:21
    _Sofia_;539532 wrote:
    Precis införskaffat en Naish Helix 12a 2009, den kommer få vara med om mycket 🙂

    som teamåkare?

  • tomw

    Medlem
    8 april, 2009 vid 18:24

    Glöm inte att ägaren alltid övervarderar sin ägodelar, jämfört med köparen.

    Så snart man har nåt, är den bättre än den verkligen är- man kan omöjligen vara opartisk-

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.