Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Teamåkare Takoon

• Teamåkare Takoon

Publicerad av borste på 15 april, 2011 vid 20:49

Hej,
    Vi söker några teamåkare till som vill köra för Takoon och NoLimit och representera oss och Takoon i Sverige.

Hör av dig…

skotten svarade 13 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • i96dansa

Medlem
    8 augusti, 2012 vid 13:44

Finns det några ”teamåkare” i Sverige nu? Skulle gärna testa en Reflex i Stockholm men det verkar ju inte finnas någon som kör demos här.

• borste

Medlem
    9 augusti, 2012 vid 10:21

Hej ja vi har några teamåkare i Sverige. Tyvärr ingen i Stockholm just nu. Jag skall dock dit på tisdag nästa vecka så jag kan ta med mig Reflex om du vill testa. Jag har ingen koll på prognoserna.

Mvh
    Anders

• skotten

Medlem
    13 augusti, 2012 vid 12:46

Hotest takoon chick evaaaa! (even though its a north in the vid)

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=7l_M5YS_A2k”]Kitesurfing in Brazil December 2004 featuring Anna Sparre – YouTube[/ame]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA