Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testa Bluebottle i mon

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 11:10

    Läjet är grymt!!!Klockrena vågor!

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 12:05

    @debkåusf 473830 wrote:

    gööt, Går den o knäcka!:wink:

    Gör ditt bästa. Den ska hårdtestas och då är väl en klumpeduns som du den ultimata testpiloten.

  • stebe

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 12:35

    Jag tror på Björkäng och Rågelund idag!

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:15

    Björlanda kommer vara fetast idag. Björlanda och Torkelstorp. Se för fan till att ta foton så jag får se vad jag missar.

  • neven

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:27
    sourra;473881 wrote:
    Björlanda kommer vara fetast idag. Björlanda och Torkelstorp. Se för fan till att ta foton så jag får se vad jag missar.

    Kuuuk! Glömde kameran hemma. Tänker fasen inte åka hem och hämta den heller… Bilen laddad och redo för avfärd direkt från jobbet!

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:45

    Det är 2 km att köra och inga köer. Hur svårt kan det vara?

  • brushanen

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:57

    @sourra 473881 wrote:

    Björlanda kommer vara fetast idag. Björlanda och Torkelstorp. Se för fan till att ta foton så jag får se vad jag missar.

    Hinner inte, det får bli Fiskebäck. Är du på Snygging?

  • above_the_law

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 16:55

    Ha Ha!
    Alla som INTE var i Läjet idag mellan 07.00-10.00 (eller där efter) är SUCKERS;-)!!!!!
    Fyyyyyyy fn vad cleana vågorna var och nästan överriggad med 7:an. Hade varit perfekt med Atom-5:an och vågisen!
    Max fyra kitare på vattnet och ett par underlägsna vindsurfare;-), samt en av Varbergs hetast Kite-chicks på plats, dock precis när jag var tvungen att dra till kontoret tyvärr…. Hur gick det med 7,5:an Sofia? Kaxigt att föreslå 9.0;-). ÄÄÄÄÄÄntligen vågor och fett med vind!

  • gh0st

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 18:26

    Såg på nyheterna och dom visade GBG, fan vad vind ni verkade ha det.

  • _sofia_

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:19
    above_the_law;473915 wrote:
    Ha Ha!
    Alla som INTE var i Läjet idag mellan 07.00-10.00 (eller där efter) är SUCKERS;-)!!!!!
    Fyyyyyyy fn vad cleana vågorna var och nästan överriggad med 7:an. Hade varit perfekt med Atom-5:an och vågisen!
    Max fyra kitare på vattnet och ett par underlägsna vindsurfare;-), samt en av Varbergs hetast Kite-chicks på plats, dock precis när jag var tvungen att dra till kontoret tyvärr…. Hur gick det med 7,5:an Sofia? Kaxigt att föreslå 9.0;-). ÄÄÄÄÄÄntligen vågor och fett med vind!

    De vart najs me 7,5an tills de blev för mkt, fick bytt till en 7a, gick faktiskt fint i någon timme till:smile: Men sen på em fick ja lånat en 5a av ett par sköna grabbar, fick kört til 17 så vart ja nöjd, blir ut imon again…

  • neven

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:44

    Det var sjuuukt najs i Lejet. Var alldeles lagom riggad med 4.5:a och körde med Sourras “Jolly Green Giant” eller vad den nu heter hans Bluebottle-bräda… Den var riktigt fin faktiskt men kändes ganska stor under fötterna när man skulle försöka göra nåt hopp i så mycket vind. Vågorna var långa och rena och man kunde göra ett 10-tal svängar på varje… 🙂 sweeeeet!

    Det får nog bli att både skaffa sig en stormkite och en vågbräda nån gång…

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:55

    Morgon pass och kvälls pass.. Sjukt nice, morgon dominerade då det inte var så mycket folk… Syns imorgon kl 7! Sofia jag sms eller ringer imorgon…

  • neven

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:01

    Jag kör väl kvällspass som vanligt då. Vet inte vart det bär hän imorrn än.
    /kontorsslaven

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:21

    Kul för er. Såna dagar som du beskrev för mig Neven, såna får man max 5 av per år här i Sverige. Jag hade en i februari, sen missade jag den här. Bara tre kvar nu då…

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:24

    Glömde kanske tillägga att det var jävligt intressant att flyga i de där gottiga vindarna. Jag såg en riktigt svajjig landning också just innan vi skulle lyfta. Sånt höjer reslusten…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testa Bluebottle i mon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.