Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testa Kiter och brädor

• johnk

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:09

@_Sofia_ 465410 wrote:

tror du int att askim håller i em/kv? :laugh:

med tanke på att det är 3-5 vid vinga nu… :smirk:

• brushanen

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:24

Vinga ja, men det här ligger 15 sjömil längre norrut, kolla in dmi, bättre med vind norrut. Tror att det kan fungera!
    Ring för vindrapport, jag drar snart.

• johnk

Medlem
    14 maj, 2008 vid 18:56

@Brushanen 465427 wrote:

Vinga ja, men det här ligger 15 sjömil längre norrut, kolla in dmi, bättre med vind norrut. Tror att det kan fungera!
    Ring för vindrapport, jag drar snart.

Ja garanterat bättre där uppe! Jag menade bara askim.

Hur hade ni det? Jag hade inte tvekat att chansa om jag inte haft ett sånt där vahetere kontorsjobb.

• _sofia_

Medlem
    14 maj, 2008 vid 19:44
    johnk;465504 wrote:
    Ja garanterat bättre där uppe! Jag menade bara askim.

Hur hade ni det? Jag hade inte tvekat att chansa om jag inte haft ett sånt där vahetere kontorsjobb.

ja de va la int toppen bra, körde en 16 m2 och kunde komma upp på brädan men int kryssa ut så de va till ah köra tills man gick på grund:laugh: men tur va la att man hade sjyst folk runt sig:wink:

vart delvis förbannad på de sen gjorde de hela ju int bättre av att man åkte på en p-bot (visste int att man behövde betala för den parkeringen, hade ju blicken mot stranden juh), kom på att ja int hade körtkortet med så de hade ju bara fattats att man blev stoppad av polisen, som man mötte på vägen hem:santa:

så avslutar den bittra kvällen me ett glas vin, e lit värd detta tycker ja:smile:

• mjersen

Medlem
    14 maj, 2008 vid 19:52

@_Sofia_ 465520 wrote:

ja de va la int toppen bra, körde en 16 m2 och kunde komma upp på brädan men int kryssa ut så de va till ah köra tills man gick på grund:laugh: men tur va la att man hade sjyst folk runt sig:wink:

vart delvis förbannad på de sen gjorde de hela ju int bättre av att man åkte på en p-bot (visste int att man behövde betala för den parkeringen, hade ju blicken mot stranden juh), kom på att ja int hade körtkortet med så de hade ju bara fattats att man blev stoppad av polisen, som man mötte på vägen hem:santa:

så avslutar den bittra kvällen me ett glas vin, e lit värd detta tycker ja:smile:

tycker det låter som du e förtjänt av en flsaka morgan

• jonaish

Medlem
    14 maj, 2008 vid 20:07
    mjersen;465522 wrote:
    tycker det låter som du e förtjänt av en flsaka morgan

men morgan smakar bäst när det är kickoff, eller hur`??

• gh0st

Medlem
    14 maj, 2008 vid 20:22

Cpt Morgan smakar alltid bäst under alla omständigheter! Men fan taskigt Sofia =)

• klubben

Medlem
    14 maj, 2008 vid 21:21
    _Sofia_;465520 wrote:

Va kanske tur i oturen ändå att bilen inte ville åka, 16 e de största ja har och jag skulle väll gissa/hoppas att jag väger några pannor mer är Sofia 😀

• neven

Medlem
    15 maj, 2008 vid 05:25

@_Sofia_ 465520 wrote:

Suuurt! Jaja, du fick ju bli blöt i alla fall. Jag fick sitta på stranden och titta på när mjersen och AnnaS åkte i Habo…

• brushanen

Medlem
    15 maj, 2008 vid 06:46

Jodå, det gick att köra i Getskär, Åhrman hade tryck hela tiden. Vi fullvuxna fick promenera emellanåt, men Sofia, du hade lätt kunnat köra. Testade buggien föresten. Den går sjukt fort man bör nog ha lite större yta än vad vi hade. Tompa, du är grillmästaren no1. Neven, hör av dig så testar vi Aboardsbrädan men wake bindningar. John, pjucken kommer imorgon. Klubben o Sofia, tveka inte nästa gång utan häng på pappa Keno.

• jezaja

Medlem
    15 maj, 2008 vid 07:08

Jag var ensam i läjet, körde till 21, grymt vackert med solnedgång och få rasta sig själv en stund 🙂

• klubben

Medlem
    15 maj, 2008 vid 08:11
    Brushanen;465563 wrote:
    Jodå, det gick att köra i Getskär, Åhrman hade tryck hela tiden. Vi fullvuxna fick promenera emellanåt, men Sofia, du hade lätt kunnat köra. Testade buggien föresten. Den går sjukt fort man bör nog ha lite större yta än vad vi hade. Tompa, du är grillmästaren no1. Neven, hör av dig så testar vi Aboardsbrädan men wake bindningar. John, pjucken kommer imorgon. Klubben o Sofia, tveka inte nästa gång utan häng på pappa Keno.

Måste se till att få ordning på min egen havretuggare så att det inte behövs övertalning av en trött, hungrig johan som nästan kör på ångerna nästa gång…

• sourra

Medlem
    15 maj, 2008 vid 09:36

@Brushanen 465563 wrote:

Fy fan för den här jävla årstiden. ”Det blåser här idag. Nej där. Nej här. Eller kanske inte. Eller jo.” Och sen får Gris-Oskar gottesurfet på en spot som inte ska få nån vind alls.

Förlåt mig vinterstormarna, jag tar tillbaka allt gnäll om kallt vatten och ännu kallare ombyten. Kom tillbaka. Som Nils sa ”Det vore kul om orken för en gångs skull tog slut innan vinden gjorde det”.

• _sofia_

Medlem
    15 maj, 2008 vid 10:47

vintern levererade mer och mycket, de tycker vi om 😉 ska int tveka nästa gång robert…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA