Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Thailand surf??
-
Thailand surf??
Publicerad av danield på 3 augusti, 2000 vid 17:22Jag ska ut o resa i november och tjejen ska nödvändigtsvis till Thailand så därför vänder jag mig till er och frågar vart man ska åka för att kunna vindsurfa och även ha möjligheter till att hyra utrustning som är schyst i detta land?
dolo svarade 24 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Glöm surf 40c varmt vindstilla bastu varmt usch inte ens maten smakar i värmen horor kladdar på dig fastän tjejen är med det enda som är bra är rygg massagen 160 bath
en gång aldrig mer
-
VM i Formula ska gå i Thailand, Starboard utvecklar och bygger sina brädor där!
Så surfa går nog alltid…
-
Hittade detta på nätet, kolla in och fundera. Kanske inte helt kört med Thailand ändå?http://www.surfasia.com/
-
Hej!
Var i Phuket för ett par månader sedan. Då blåste det väldigt lite och det fanns ingen vindsurfinguthyrning på ön. Ibland räcker vågorna för lite vågsurf. -
jag var i phuket i juni och det blåste minst 6.5 varje dag i två veckor
vindsurfuthyrning fanns inte men det var bra vågsurfing.
jag tror september, oktober är bäst i Thailand, dock regnigt. -
Om tjejen nödvändigvis ska till Thailand, kan väl du (nödvändigtvis?) åka till Margaritha. Min tjej är icke surfare och vi brukar välja resmål där både hon och jag kan bli nöjda, tex Dom. Rep. Alternativt att du bjuder på resan, då brukar det gå bra att åka nästan var som helst… Nä, det är dags att gå till förhandlingsbordet.
-
Var i Thailand, Phuket i början av Juni. Stötte på en vindsurfare när jag var ute och surfade. Han seglade typ 5.0. Bra hoppvågor, lite vågridning. Vet ej om han hade hyrt prylar eller om det var hans egna. Stranden hette Kata Beach. Jag tror inte att vinden är så konsistent.
Dumpa flickvännen och dra nån annanstans……;-) -
men om inte surfingen är bra så kan man ju roa sig med brudarna
Logga in för att svara.