Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Thank you god!
-
Thank you god!
Publicerad av annas på 11 maj, 2004 vid 15:32det ska bli vind på näset imorrn. Någon som vill med på dagtid?
flip svarade 21 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
-
Blir säkert kanonväder imorrn! bara för att man har vart ledig idag å på tors så borde de bli bra väder då man e upptagn hela dagen……
-
Anna kör fett med Takoon, men jag har investigerat lite och har fått reda på att hon rockar på allt! Hon är lite som Lou Wainman och Andre Philip i en person.
Mathieu, kommer du ner till Apelviken på fredag om det blåser lite? Jag kommer nog ner lite senare på eftermiddagen, slår en signal i vilket fall. Får vi testa Surfers nya slider?
-
Coolt!
Bienvenue dans la famille!PS- Visst Peps jag kommer att vara i Apelviken om det blåser! Vi ses där!
-
Hola pepe loco!
Ska du bila ner eller?? suggen på att köra men vet ej var
-
Ledig på dagen men skall inskola Sam på dagis mellan 9:00-13:00. Börjar sedan jobba 17:30 Hoppas att jag hinner en stund! Men det får ju vara minst 6-7 annars är det ju inte lönt!
-
Svar till:
Coolt!
Bienvenue dans la famille!PS- Visst Peps jag kommer att vara i Apelviken om det blåser! Vi ses där!
[/ QUOTE ]
CHEAP BASTARDS säger jag, har du kollat senaste kiteboarding magazine Mat?
-
Yes Hugo jag har fått den nya kiteboarder, varför??
-
dom rippa mig på en bild där
inget namn o inga pengar…/lessen o kinkig
-
E jag helt blind eller e det hennes enorma bröstvårta jag ser under rashen?
-
Senaste kiteboarder mag som jag har här är nummer 22 och jag hittar inte din bild, kanske i #21 ? (ska kolla i kväll hemma)
Annars är det väldigt väldigt dåligt att det inte finns ditt namn på bilden!!!!!!! Jag håller 100 % med!
Vad det gäller betalning, jag vet inte vilken deal du hade med Takoon med Geraldines bilderna?
Kommer du snart till Varberg?
Jag kommer att vara dom tre dagarna i Öland om två helger ! vi ses där! -
Bara på dom Rambo! Fan en av dina absolut finaste
kitebilder!
Logga in för att svara.