Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › this wave wants to tear you a new one..
-
this wave wants to tear you a new one..
Publicerad av skotten på 24 mars, 2009 vid 11:30http://www.surfline.com/surflinetv/no-category/how-it-works-cortes-bank_22567
Heres a cool website to surf while you are trying to find new ways of looking busy at the office.
jonaish svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
va fan… bara jag eller är texten helt kaos över hela video klippet?!?
-
ahh come on.. I know its pretty lame compared to what you are used to – but for some of us it is actually a hardcore spot, you flexifoil guys sometimes forget what its like not to be a surfgod.
-
galna vågor skotten men det känns litte sådär att surfa på grunt vatten med 10 meter höga vågor efter sig 😀
-
Öhhh va Skotten?!?
Mitt problem var ju att texten på hemsidan står ÖVER videoklippet så jag kan inte se det…
-
I’m running IE8.. var tvungen att ändra till ”kompabilitetsläge” för att får det att funka… Jävla piss IE8…
-
yeah its a royal pain in the ass, but its better than it used to be, glad you got it working.. and aloha for not being an ass… about me being an ass… (I class sarcasm as being assy)
-
No worries… var tvungen att avinstallera hela jävla IE8 då jag inte längre kunde använda vissa sidor typ skivbutiker och vissa filmklipp ville inte spela, för att inte nämna Facebook som gjorde att hela IE crasha så fort man öppna första sidan!!
Oacceptabelt, installera INTE!!!!
-
@Davids 537086 wrote:
No worries… var tvungen att avinstallera hela jävla IE8 då jag inte längre kunde använda vissa sidor typ skivbutiker och vissa filmklipp ville inte spela, för att inte nämna Facebook som gjorde att hela IE crasha så fort man öppna första sidan!!
Oacceptabelt, installera INTE!!!!
köp en ny dator kanske?
-
Öhhh… Dator är en 3 dagar gammal Sony VAIO, tror knappast det är datorn som är problemet, snarare Microsoft..
-
fuck that really sucks.. there are a few other browsers out there worth checking out though.. has anyone tried chrome or silverlight? I am stuck in my old ways and like firefox too much to try them just now.
Logga in för att svara.