Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Ticos & secretspot

• Ticos & secretspot

Publicerad av rss på 28 september, 2012 vid 12:20

bloggbild-surfbräda-300x225.png

Klockan är 05.45 jag är uppe och ska göra en ordentlig frukost! Om en stund kommer det förbi ett gäng ticos och plockar upp mig för att åka till ett ”secret-spot” här i närheten. Det ska bli galet kul och få åka med dom stora pojkarna och surfa nu på morgonen. Det är väl i och för sig inga stora killar men dom surfar som om dom gjort det i 20år.
    Dom här killarna kommer få mig att se otroligt dålig ut men jag ska jag allt i min makt för att bjuda på något spektakulärt! ”you gotta risk it to get the biscuit!”

Ungdomsmöte här på gården igår kväll, på spanska men ändå väldigt kul! Speciellt och träffa massa nya folk. Försöker hänga med i det jag kan med språket, det blev inte värre än att Lucia bestämde sig för att lära mig spanska med start nästa vecka. Det kommer att bli succé, speciellt eftersom hon jobbar som spanska lärare!

Sen, efter mötet tog Damien med mig till ”Mas por menos”, mataffären. För att lära mig hur man handlar som en tico! Så nu är förrådet fullt av bönor, ris, skum ost och kakor!

Önska mig lycka till i vågorna, BLESS!

P.S TaBilenTillIsland i samarbete med Philips O’Neill*kör väldigt snart igång en tävlingen här på bloggen, där man kan vinna surfaren Jordy Smith’s favorit lurar! Håll utkik!

Mer…

rss svarade 13 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA