-
Tidigt i morgonbitti!
Tidigt i morgon bitti sätter jag mig i en bil som ska ta mig till Åre. Så jag tänkte passa på och önska alla God Jul och Gott Nytt år innan jag pyser iväg…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tidigt i morgonbitti!
Tidigt i morgon bitti sätter jag mig i en bil som ska ta mig till Åre. Så jag tänkte passa på och önska alla God Jul och Gott Nytt år innan jag pyser iväg…
rock and roll man, have a great time, merry christmas and all that.. probably give ya a call for new year 😛
Ja men dom öppnar ju Lågzon i morgon så jag kommer nog precis rätt i tid… Skulle egentligen stanna tills den 7/1 men i och med en massa skolarbete så ska jag försöka komma hem senast på nyår… Och nu när det blev så kort visstelse så strunta jag facktiskt i att ta med mig kiten 🙁 sattsar allt på skidor istället 🙂
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.