Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till Californien!

• Till Californien!

Publicerad av preppie på 28 juni, 2005 vid 09:41

Drar till L.A nästa vecka, och skulle vilja veta om och var det kitesurfas någonstans i Los Angelesområdet eller möjligtvis SF eller San diego?

patrikol svarade 19 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • cdaa

Medlem
    28 juni, 2005 vid 09:53

Var i Californien förra året och det är många som kitesurfar där. Det finns många fina spots mellan LA och SF. Åker man highwayone ser man spotsen från vägen. Santa Barbara är poulärt bland kitesurfare. Jag har ingen större koll söder om LA, men det finns säkert flera bra spots där.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2005 vid 10:26

Kyligt vatten då du närmar dig SF, rekomenderar våtdräkt.
    Peter

• preppie

Medlem
    28 juni, 2005 vid 10:31

Klockrent, Santa Barbara får det bli!

• neven

Medlem
    28 juni, 2005 vid 12:50

Mestadels riktigt lättvindskite i San Diego, fast det kan bli ganska schyssta vågor. Ta med stor bräda och stor kite (typ 20-25 m2) om du skall kitea här. Jag skrev litegrann om min vistelse i SD här . Det blåser mer vad jag förstår längre norrut och mest i SF-området.

• eddie

Medlem
    28 juni, 2005 vid 13:02

Lättvindskite o stora vågar… Låter helschysst… Nja?
    crazy.gif

• lalliso

Medlem
    28 juni, 2005 vid 15:23

Är i Santa monica nu har varit här i två veckor inte sett en enda kite. Men jag vet att det finns lite ställen här runt omkring men jag vill ju inte påstå att det blåser jätte mycket

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:36

Många kitare i Long Beach

• rambo_johnson

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:44

Svar till:

Drar till L.A nästa vecka, och skulle vilja veta om och var det kitesurfas någonstans i Los Angelesområdet eller möjligtvis SF eller San diego?

[/ QUOTE ]

dra till BAHA MEXXIOCOOooo

• cjuggla

Medlem
    4 juli, 2005 vid 10:50

Tja Patrik!! Kul att du ska till LA, Jag är i LA och jobbar i sommar, jag har med mig mina Kites (och din gamla sele) men jag har inte hunnit med att kita än, Long beach, san diego och malibu ska vara ställen som folk kitar på, sen är det många som surfar runt san fransisco men dit tar det ju ett tag att åka.

Jag jobbar i Old Town Pasadena, vore kul att ses och försöka få till lite kitesurf!!!

Du kan ringa mig på mitt LA lokala nummer:

+1 626 354 3558

Hur länge ska du vara här?

/Calle Uggla

• cjuggla

Medlem
    4 juli, 2005 vid 10:52

bild santa monica

• preppie

Medlem
    4 juli, 2005 vid 12:07

Tjena på dig! Nice som fan, kommer dit på Torsdag, till L.A alltså, stannar i 3 veckor. Tar och kollar på kartan var Pasadena ligger.

Tfn +46704372170

• cjuggla

Medlem
    4 juli, 2005 vid 12:16

fett, då får vi festa lite i hollywood i helgen då! hörs!

• preppie

Medlem
    4 juli, 2005 vid 12:18

japp, absolut!

• patrikol

Medlem
    4 juli, 2005 vid 12:46

Gottegrisar! Ha det supergött! smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till Californien!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.